عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ترکمن برگزار شد

با حضور فرماندهی انتظامی استان گلستان و فرماندار؛

آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ترکمن برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ترکمن برگزار شد

 امروز چهارشنبه 19 دی، طی حکمی با حضور سردار اکبر جاویدان فرماندهی انتظامی استان گلستان، الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان ترکمن، ائمه جمعه و مسئولین شهرستان، سرهنگ "فرزاد کریمی" بعنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان ترکمن معارفه و از زحمات "حسین پهلوان دلیر" تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار در این مراسم با اشاره به اهمیت امنیت، رضایتمندی و احساس امنیت مردم را از امور مهم و اساسی خواند.
وی با تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه انتظامی ترکمن از جمله کشف بیش از ۲۰۰ سلاح غیرمجاز، افزایش میزان کشفیات در حوزه های مختلف و.. گفت: نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت مراسمات مختلف از جمله مسابقات جهانی والیبال ساحلی که با حضور مهمانان خارجی صورت گرفت همچنین مبارزه با قاچاق کالا و ارز بسیار چشمگیر بود.
هیوه چی نیروی انتظامی را عامل امنیت روانی مردم خواند و افزود: شهرستان ترکمن شهرستانی گردشگرپذیراست و همیشه نیروی انتظامی امنیت گردشگران را تامین و باعث ایجاد آرامش روانی در بین گردشگران نیز شده است.
وی کسب رتبه جشنواره مالک اشتر وکسب رتبه های برتر استان وکشور در حوزه های مختلف توسط نیروی انتظامی شهرستان را نشان از کار اصولی نیروی انتظامی دانست.
هیوه چی همچنین میزان رضایت و احساس آرامش و امنیت دربین مردم شهرستان ترکمن را در سطح مطلوب دانست .
حجت الاسلام منصوری امام جمعه بندرترکمن نیز در این مراسم با ابراز رضایت از عملکرد نیروی انتظامی در سطح شهرستان، امنیت موجود در شهرستان ترکمن را نسبت به بسیاری از شهرها مطلوب عنوان کرد.
وی زحمات نیروی انتظامی درسطح شهرستان ترکمن را قابل تقدیرخواند.
سردارجاویدان فرماندهی انتظامی استان گلستان دراین مراسم با اشاره به اینکه در آستانه ۴۰سالگی انقلاب قرار داریم گفت: باید تامل و تفکر کنیم که در طی این ۴۰سال چه مسیری را طی کردیم.
وی انقلاب اسلامی را دارای نقشه راه و قیام عاشورا را الگوی انقلاب ما خواند و افزود: انقلاب ما نیز خود الگویی برای آزادگان جهان است.
وی شعار امسال را "افتخار به گذشته امید به آینده" خواند و گفت: امام راحل مسیر ما را مشخص کرده و هدف جهانی شدن انقلاب ما با رهبری آیت الله خامنه ای پیرو مقاصد امام راحل است.
 وی با تشریح برخی شیطنت های دشمنان افزود: ما در بسترجنگ های تحمیلی نابرابر و تحریم ها رشد کردیم و صلابت اقتدار و امنیت کنونی ما، ماحصل این سیاست اصولی نظام است .
فرماندهی انتظامی استان بااشاره به هزینه های هنگفت دشمنان برعلیه نظام گفت: با وجود اینها راهبرد ایران فراتر از کشور بلکه در سطح کل دنیاست و ما باید شاکر  ولایت فقیه باشیم چرا که هر چه داریم از ولایت فقیه داریم.
وی با اشاره به لزوم هوشیاری همه مردم و مسئولان نسبت به فتنه های دشمنان گفت: هدف دشمن تفرقه بین فرقه های مختلف و تضعیف نظام است ولی برای دوام این انقلاب هزینه های زیاده داده شده است لذا الزامیست که همه هوشیار باشیم و در مسیر انقلاب حرکت کنیم و قدردان مجاهدت های صورت گرفته در راستای اعتلای نظام باشیم.

آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ترکمن برگزار شد

 

آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ترکمن برگزار شد

 

آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ترکمن برگزار شد

 

آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ترکمن برگزار شد

 

آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ترکمن برگزار شد

 





بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1471
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3231

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اسفند 1402  »    >
شیدسچپج
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 724
بازدید دیروز: 291
بازدید ماه:16154
بازدید سال:226883
بازدید کل:2160440