عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دوره آموزشی مدیریت سیلاب در شهرستان ترکمن برگزار شد


دوره آموزشی مدیریت سیلاب در شهرستان ترکمن برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دوره آموزشی مدیریت سیلاب در شهرستان ترکمن برگزار شد

  دوره آموزشی مدیریت سیلاب در شهرستان ترکمن با حضور فرماندار، بخشداران تابعه، رئیس امور آب غرب استان و دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای تابعه شهرستان روز شنبه ۴اسفند در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته زن و تشکر از حضور گسترده مردم و مسئولین در مراسم های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با حضور پرشور خود توانستید پاسخ دشمنان را به نحو شایسته ای ادا کنید.
وی با اشاره به اهمیت چهلمین سالگرد انقلاب گفت: دشمن در فضای مجازی اعلام کرده بود که این انقلاب چهلمین سالگرد خود را نخواهد دید اما توانستیم به جهانیان ثابت کنیم پای انقلابمان ایستادیم و از آن دفاع می کنیم.
فرماندار گفت: ثبات و امنیت در کشور ما در طی این چهل سال زبانزد بوده و است و در طی چهل سال گذشته در عرصه های مختلف کشور ما پیشران بوده است.
 وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی گفت: مردم ما همیشه پای آرمان های انقلاب بوده و هستند و کمک کردند انقلاب وارد دهه پنجم خود شود که سرآغازی برای سایر فعالیتهای حوزه انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب آن را گام دوم نامیده و رویکردها را مشخص کرده است عمدتا با رویکرد جوانگرایی و مدیریت جوان ها بتوانیم ادامه انقلاب را پی بگیریم.
وی افزود: دهیاران و شوراها به عنوان نمایندگان روستا بایستی شناخت درستی از روستای خود داسته باشید و در مقابل بحران ها آماده باشید و تمهیدات لازم را بیندیشید.
فرماندار گفت: در هر روستا پیش بینی و شناسایی خطرات به عهده دهیار و شوراهاست تهدیدهارا شناسایی و برای مقابله با آن ها برنامه داشته باشید تا از خطرات مصون بمانیم.
هیوه چی با اشاره به اهمیت آموزش گفت: مردم بایستی از ماهیت و جنس خطرات و راه های مقابله با ان ها آگاه شوند که این امر کمک می کند به راحتی بحران ها را مدیریت کنید.
ضمن این که از جوسازی و شایعه پراکنی جلوگیری کنید چرا که اخبار غلط ذهنیت منفی ایجاد می کند اما واقف بودن مردم و پشتیبانی آن ها به مدیریت بحران ها کمک می کند.

دوره آموزشی مدیریت سیلاب در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

دوره آموزشی مدیریت سیلاب در شهرستان ترکمن برگزار شد

 


 
 
 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 530
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3330

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 29
بازدید ماه:229
بازدید سال:13274
بازدید کل:2173785