عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار سرپرست استانداری با فرماندار ترکمن


دیدار سرپرست استانداری با فرماندار ترکمن

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دیدار سرپرست استانداری با فرماندار ترکمن

 سرپرست استانداری گلستان به همراه مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری ، شامگاه روز شنبه 17 فروردین، با حضور در محل فرمانداری شهرستان ترکمن با فرماندار ترکمن دیدار و در خصوص وضعیت مهار سیلاب گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ میرمحمد غراوی سرپرست استانداری در این دیدار ضمن بررسی اقدامات انجام شده جهت مهار سیلاب در شهرستان، تاکید کرد مسایل مشترک بین دو شهرستان ترکمن و کردکوی با توافق هر ستاد مدیریت بحران هر دو شهرستان صورت گیرد.
غراوی با اشاره به این که استان خراسان رضوی، استان معین گلستان است اظهار کرد: نیازهای تجهیزاتی و ماشین آلات شامل 30 دستگاه کمپرسی، 10 دستگاه بولدوزر، 30 دستگاه بیل مکانیکی به استانداری خراسان رضوی اعلام شده است.
وی ایجاد سد دور تا دور روستاها  توسط اهالی را نمونه بسیار خوب از اقدام مهندسی دانست که با تدبیر جزیی مانع ورود آب به روستا شدند.
در این نشست، الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان ترکمن در خصوص مسائل و مشکلات و اقدامات انجام شده جهت مهار سیلاب و جلوگیری از ورود آن به روستاها گزارش ارائه کرد و گفت: با توجه به آبی که با حجم بالا به سمت شهرستان ما در حرکت بود و تهدید می کرد از روزهای آغاز سال 98، ما برای مستحکم سازی  همه روستاها فرصت داشتیم  و در این بازه زمانی تا 3 الی 4 متر دیواره  رودخانه ها را بالا بردیم و دیواره ها تقویت شد.
وی افزود: طی مصوبه جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان ترکمن و کردکوی، انفجار مصب رودخانه قره سو  برای لایه برداری از رسوبات و سرعت و سهولت چند برابری در ورود آب به دریای خزر در چند مرحله انجام شد که باعث افزایش حجم و سرعت هدایت آب به سمت دریا شد.
وی گفت: طی جلسه مشترک مدیریت بحران شهرستان های ترکمن و کردکوی تصمیم بر اجرای برش جاده و لوله گذاری بعد از پل نیازآباد شد و عملیات لوله گذاری انجام شد.
هیوه چی با اشاره به این که تخلیه سیلاب از زیرپل نیازآباد به کندی صورت می گیرد برای افرایش شتاب انتقال آب، صبح امروز بیل بازوبلند سپاه از دهانه پل نیازآباد به سمت قاضی محله به طول دو کیلومتر حرکت و لایروبی کرد و جریان آب شتاب گرفت.
فرماندار  افزود: بهترین راهکار بالا بردن ظرفیت کنترل شده اورکت را بالا ببریم. دهانه پل صیاد رسوب گرفته بود با بیل بازوبلند سپاه لایروبی شد و  همچنین سه روز گذشته نیز از پل صیاد تا مصب و دهانه کانال به دریا لایروبی و خروجی بهتر شد.
وی تصریح کرد: بین پل قره تپه و نیازآباد آب دشتاب تهدیدکننده است تنها چیزی ک می توانستیم استفاده کنیم tr1 بود که در حال حاضر آب با حجم 8 الی 9 مترمکعب از طریق کانال اورکت حاجی به سمت دریا در حرکت است.

دیدار سرپرست استانداری با فرماندار ترکمن

 

دیدار سرپرست استانداری با فرماندار ترکمن

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 391
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3413

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 67
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3468
بازدید سال:3468
بازدید کل:2163979