عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پارک بانوان یکی از نیازهای اساسی شهرستان است

فرماندار ترکمن در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان؛

پارک بانوان یکی از نیازهای اساسی شهرستان است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

پارک بانوان یکی از نیازهای اساسی شهرستان است

 فرماندار در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن گفت: پارک بانوان یکی از نیازهای اساسی شهرستان است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛  الیاس هیوه چی فرماندار در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان که روز دوشنبه 10 تیر برگزار شد، در خصوص سلامت جسم و روان، ورزش و نشاط و شادابی اظهار کرد: پارک بانوان یکی از نیازهای اساسی شهرستان است و از سال گذشته در این راستا با هماهنگی شورای شهر و شهردار یک مکان یک هکتاری در نظر گرفته و بسترهای لازم ایجاد شد و انتظار داریم در حوزه بانوان با استفاده از تجربیات دیگران طرح هایی ارائه دهند و پیگیری کنند تا این طرح وارد مرحله اجرایی شود و شهرداری نیز پیگیری های لازم را انجام دهد تا با فراهم کردن این امکان، بانوان بتوانند با آسودگی و ایمنی خاطر ورزش کنند.
وی با اشاره به طرح بانویار اظهار کرد: طرح بانویار با هدف اصلی کاهش مهاجرت روستاییان تنظیم شده است تا با اجرای آن در روستاهای مدنظر، باعث ماندگاری اهالی در روستا و فعال بودن آن ها شویم و اهداف فرعی این طرح در واقع توانمند سازی، فعال کردن و زندگی بانشاط روستاییان است.
هیوه چی افزود: در راستای اجرایی کردن این طرح، کمیته ای متشکل از دستگاه های ذیربط ایجاد شود تا با برنامه ریزی و تقسیم کار، اهداف را دنبال کنند و تداخلات قبل از ورود به عرصه عمل حذف شود تا نتیجه  مطلوبی حاصل شود.
وی همچنین بر تشکیل اتاق فکر مناسبت ها با توجه به در پیش رو بودن دهه کرامت و روز عفاف و حجاب  و روز ملی دختران تاکید کرد و گفت: در راستای سالم سازی و بانشاط کردن دختران بعلاوه رعایت عفاف و حجاب بایستی برنامه ریزی و ارائه طرح و فکر انجام شود و در این زمینه توجه به محتوا بسیار مهم است.
فرماندار در زمینه عفاف و حجاب گفت: تا زمانی که محتوا را به درستی تعریف نکنیم، نمی توانیم نتیجه مطلوبی بگیریم؛ لذا بایستی از ارزش های اسلامی و دینی، رفتار اجتماعی و ارزش های خانوادگی محتوایی تعریف و در اختیار نوجوانان و جوانان بگذاریم تا رفتارهای درست را تقویت کنیم.
هیوه چی در خصوص عفاف و حجاب افزود: نگاه ها بایستی گسترده باشد و عفاف و حجاب را آقایان هم داشته باشند، چرا که رعایت حرمت ها در ادبیات رفتاری و کلامی  شامل هم بانوان هم آقایان می شود.
فرماندار افزود: ساعت ورزش بانوان ابلاغیه دولت است و همه ارگان ها مکلف هستند ساعتی را برای ورزش بانوان اختصاص دهند؛ چرا که ورزش انسان را از رخوت و سستی خارج می کند و باعث می شود با نشاط و با روحیه مضاعف بتواند کارهای خود را انجام دهد لذا روسای ادارات در این زمینه پشتیبانی های لازم را انجام دهند.
وی در خصوص آسیب های اجتماعی بر تشکیل اتاق فکر تاکید و تصریح کرد: در اتاق فکرها افراد و اشخاصی که به نوعی درگیر این مسائل هستند، راهکار اساسی ارائه دهند نظیر بهزیستی، انتظامی، آموزش و پرورش و بهداشت و درمان و .. که آمار دارند و درگیر این معضلات هستند و هرکسی از نگاه خود مسائل را طراحی کند و در نهایت بهزیستی با توجه به دارا بودن نقش محوری جمع بندی هایل ازم را انجام دهد.
هیوه چی ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری، آسیب های اجتماعی از جمله طلاق را یکی از مسائل مهم اجتماع دانست که حتما بایستی تجزیه تحلیل و برای کاهش و جلوگیری از آن برنامه ریزی و راهکارهای درست عملی داده شود و پیگیری کنیم تا نتایج مطلوب حاصل شود  و هر ارگانی به سهم خود کار کند و اثرگذاری داشته باشد.
وی با اشاره به اهمیت آموزش در پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: همانطور که آموزش مهارت های زندگی قبل از ازدواج لازم است برای ادامه زندگی مشترک و تربیت درست فرزندان نیز برنامه های آموزشی تدوین و اجرایی شود چرا که عدم تعلیم و تربیت صحیح خلایی برای نفوذ این آسیب ها ایجاد می کند.  
 

پارک بانوان یکی از نیازهای اساسی شهرستان است

 

پارک بانوان یکی از نیازهای اساسی شهرستان است

 

پارک بانوان یکی از نیازهای اساسی شهرستان است

 

پارک بانوان یکی از نیازهای اساسی شهرستان است

 

پارک بانوان یکی از نیازهای اساسی شهرستان است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 317
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3563

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:939
بازدید سال:13984
بازدید کل:2174495