عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » استخر شنای بندرترکمن بزودی افتتاح می شود

فرماندار ترکمن در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خبر داد؛

استخر شنای بندرترکمن بزودی افتتاح می شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

استخر شنای بندرترکمن بزودی افتتاح می شود

فرماندار شهرستان ترکمن صبح امروز دوشنبه 24 تیرماه، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خبر داد: براساس هماهنگی های انجام شده تمامی اعتبارات لازم برای استخر شنای بندرترکمن اخذ شده و بزودی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار در این جلسه اظهار کرد: علیرغم تمام مشکلات، آمار و ارقام در خصوص تعداد ورزشکاران شهرستان نشان می دهد که جامعه مورد هدف ما طالب ورزش است لذا بایستی برنامه هایی را برای جذب کسانی که می خواهند ورزش کنند تدوین کنیم.
وی با اشاره به این که انگیزه درونی به لحاظ مفرح بودن ورزش وجود دارد، افزود: با وجود عوامل بازدارنده، حوزه ورزش و جوانان بیش از این ها در زمینه تبلیغات و فرهنگسازی و در راستای تبیین فواید ورزش از ظرفیت سایر ارگان ها کمک بگیرد.
هیوه چی تصریح کرد: امروز مردم به نقش ورزش در سلامتی و پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی واقفند چرا که حوزه سلامت کشور به مردم آگاهی می بخشد و این نقطه قوتی برای حوزه ورزش و جوانان است.
وی در خصوص محل شنا افزود: مرکز بهداشت، محیط زیست، منابع طبیعی و گردشگری وضعیت را بررسی کنند و بعد با برنامه مدون حرکت کنند.
فرماندار در خصوص ساحل بین دو شهرستان ترکمن و گمیشان گفت: ساحل زیبای ماسه ای داریم که زیرساختهای لازم را دارد و می توان در این زمینه هم کار کرد.
هیوه چی در خصوص آمار طلاق و کاهش آن تاکید کرد: انتظار ما این است تحلیل طلاق با تمام ریزبینی ها و زوایای مختلف انجام شود.
وی افزود: خیلی از تصمیمات سطحی است و نیاز است آموزش و تعلیم و تربیت و فرهنگسازی شود، زندگی فقط خوشی و راحتی نیست، در خانواده باید سختی ها را هم به فرزندان آموزش دهیم تا توانمند وارد جامعه شوند.
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اظهار کرد: بخشی از ضعف ما در حوزه خانواده هاست پدران و مادران امروزی نمی دانند چگونه فرزندان را تربیت کنند لذا نیاز است دوره های آموزشی برای والدین جهت تعلیم و تربیت برنامه ریزی و اجرا شود.
وی گفت: زنانی که همسرانشان معتاد هستند بار زندگی را خود به دوش می کشند چون به عزت آبرو و سربلندی اعتقاد دارند و حفظ کیان خانواده در تربیت آنها نهادینه شده است و ارگان های متولی بایستی دورادور پشتیبانی کنند.
فرماندار در خصوص آموزش و پرورش اظهار کرد: مدرسه خانه دوم نوجوان است ادامه تعلیم و تربیت با قوت و حدت بیشتری باید دنبال شود چرا که بخش عظیمی از مسئولیت آموزش و پرورش فرهنگسازی است.
وی گفت: اگر فرزندان را توانمند، مسئول و سازگار بار بیاورید در مقابل آسیب های اجتماعی واکسینه می شوند و در بدترین جامعه هم رها شوند مشکلی برایشان پیش نمی آید، بنابراین آموزش و پرورش بایستی با این نگاه مهارتهای زندگی را آموزش دهد و بازدیدها و اردوها هدفمند و با محتوا باشد تا نوجوانان ما نگاه مثبت و امیدوارانه به زندگی را فرا گیرند.
وی کاهش علاقه به ورزش در بین جوانان روستایی و عدم استقبال آن ها را آسیب اجتماعی دانست و افزود: یکی از راهکارهای مهم کاهش آسیب های اجتماعی ورزش است هم شادی هم سلامتی و هم محیط زندگی را افزایش می دهد بنابراین بخشداران و دهیاران این موضوع را بررسی و گزارش دهند و راهکارها مطرح شود.
فرماندار ضمن تاکید بر تدوین و اجرای برنامه هدفمند، تصریح کرد: هرچقدر در راستای فرهنگسازی کمک کنیم استحکام خانواده ها و سلامت جامعه را فراهم کردیم و این امر مقدور نیست مگر اینکه ارگانهای ذیربط با برنامه مدون حرکت کنند و نفاط ضعف و عوامل بازدارنده را بررسی و رفع کنند و بنابراین برای اینکه جامعه را امیدوار نگه داریم همگی هم در حوزه فرهنگی و هم سخت افزاری باید تلاش کنیم تا جوانان احساس امنیت و امیدواری کند.

استخر شنای بندرترکمن بزودی افتتاح می شود

 

استخر شنای بندرترکمن بزودی افتتاح می شود

 

استخر شنای بندرترکمن بزودی افتتاح می شود

 

استخر شنای بندرترکمن بزودی افتتاح می شود

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 532
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3579

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 361
بازدید دیروز: 249
بازدید ماه:819
بازدید سال:13864
بازدید کل:2174375