عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » همايش بزرگ تجليل از فرهنگيان بندرتركمن


همايش بزرگ تجليل از فرهنگيان بندرتركمن

همايش بزرگ تجليل از فرهنگيان بندرتركمن

به مناسبت گراميداشت مقام معلم همايش بزرگ تجليل از فرهنگيان شاغل وبازنشسته با حضورمحمدرضاوطني مديركل آموزش وپرورش استان ،ائمه جماعات شيعه وسني،فرماندارنازقليچي ،جمعي از مسئولين شهرستاني وحضور پرشور معلمان شاغل وبازنشسته درسالن اجتماعات عظيم گل برگزارشد.

در اين همايش  نازقليچي فرماندار شهرستان تركمن ضمن تبريك هفته معلم  با اشاره به مقام والاي معلم درنظام تعليم و تربيت گفت:معلم عنصري اساسي در نظام تعليم و تربيت است كه هيچ جايگزيني نمي توان براي آن در نظر گرفت.

نازقليچي با بيان اينكه استادمطهري چهره درخشان نظام تربيتي محسوب مي شود افزود:آثار معنوي قلم مطهري آنچنان  از گذشته تاكنون نمود خود را حفظ نموده است   كه ايشان با ژرف انديشي خود توانست خدمات برجسته اي را در راه  حفظ و ترغيب مكتب اسلام  انجام دهد.

فرماندارشهرستان تركمن تعليم وتربيت را كانون بروز خلاقيتها و كارگاه شخصيت انساني دانست و خاطر نشان ساخت:مدرسه جامعه كوچكي است كه معماري جامعه بزرگتر ي را به عهده دارد ومعلمان با هدايت دانش آموزان به  روشناييها جامعه را به نورعلم ومعرفت  متجلي مي سازند.

وي با اشاره به اينكه فرهنگيان در قبال تربيت جامعه مسئولند تاكيد كرد:قشرفرهنگي باتربيت نسلها زمينه رشد و تكامل جوامع بشري را موجب مي شوند.

ايشان درپايان با تشكر از معلمين خود در دبستان پروين اعتصامي،مدرسه ۱۲بهمن و دبيرستان ۱۳آبان  آرزوي توفيق براي تمام معلمان را داشته و با اشاره به سال فرهنگ واقتصاد نقش معلمين را دراين سال برجسته و نافذ توصيف كرد.

دراين مراسم محمدرضاوطني مديركل آموزش و پرورش ضمن تبريك اين روز معلمان را قشر دلسوز جامعه خواندكه با تربيت يك جامعه زمينه توفيقات وپيشرفت كشور را موجب مي شوند.

همچنين عسكري مديريت آموزش وپرورش شهرستان توسعه كشور را مديون معمان جامعه ذكر كرد و آموزش و پرورش را بستر مناسب وشايسته اي براي تربيت فرهيختگان جامعه ذكركرد.

اجراي سرود،گروه نمايش قارنلي و برنامه هاي شاد و مفرح شور ويژه اي را به مراسم داده بود.

شايان ذكراست دراين مراسم به جمعي از خانواده شهدافرهنگي،فرهنگيان بازنشته و معلمان نمونه با اهدا جوايزي تجليل شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1231
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 443
بازدید دیروز: 249
بازدید ماه:901
بازدید سال:13946
بازدید کل:2174457