عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » انتخابات نماد وحدت، مردم سالاری و قدرت نظام جمهوری اسلامی است

سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان

انتخابات نماد وحدت، مردم سالاری و قدرت نظام جمهوری اسلامی است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

انتخابات نماد وحدت، مردم سالاری و قدرت نظام جمهوری اسلامی است

  سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان که امروز شنبه 15 شهریور با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری برگزار شد؛ گفت: انتخابات نماد اتحاد و وحدت، مردم سالاری و قدرت نظام جمهوری اسلامی است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی سرپرست فرمانداری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) از عزاداران حسینی مردم عزیز شهرستان، امام جمعه، واعظین، نوحه سراها وهیئت های مذهبی شهرستان تشکر و قدردانی کرد و گفت: انصافا امسال یک پدیده بی نظیری را در کنار شور حسینی خلق کردند و یک شعور مثال زدنی ایجاد کردند.
وی همچنین ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری امسال را سال جهش تولید نامید امیدواریم سال جهش علمی هم باشد و حاصل این ۱۲ سال تحصیل فرزندان ما، تربیت انسان های فرهیخته، دانشمند، اندیشمند و شایسته باشد و در کنار این آموزش فرزندانی تربیت کنیم که از منافع و منابع ملی دفاع و زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم کنند و این اتفاق نخواهند افتاد مگر آن که آموزش و پرورش ما پایه های مستحکمی داشته باشد.
وی با اشاره به این که شیوع بیماری کرونا باعث آسیب حوزه های مختلفی از جمله آموزش شده است، تصریح کرد: علیرغم دغدغه اقشار مختلف از جمله خانواده به دلیل حضور فرزندان در کلاس های درس، همزیستی مسالمت آمیز در کنار این ویروس را فراموش نکنیم و ان شاا.. با تدابیر خاص مقامات و مسئولین آموزش و پرورش دغدغه والدین برطرف شود و در این راستا لازم است استفاده از ماسک در جهت پیشگیری از ابتلا به این بیماری فرهنگسازی شود.
سرپرست فرمانداری با اشاره به موضوع  انتخابات گفت: انتخابات قدرت بازدارنده ای در مقابل دشمنان است و حضور مردم در پای صندوق های رای باعث می شود دشمنان در برنامه ریزی های خود تجدیدنظر کنند.
وی تصریح کرد: با مطالعه تاریخ نظام و انقلاب، مشاهده می کنیم الگویی که نظام جمهوری اسلامی ایران  ارائه کرد در بطن تحولات قرن بیستم از بین دو جریان سیاسی بسیار قوی آن زمان متولد شد، جریان لیبرال دموکراسی و سرمایه داری غرب و جریان کمونیستی دنیای شرق.
شیرنگی با اشاره به این که عبور از این دو جریان بسیار سخت بود، گفت: جمهوری اسلامی ایران توانست الگوی سومی را به جهانیان ارائه کند و یکی از برکات این نظام این بود که مشارکت سیاسی، رشد و اگاهی و عقلانیت سیاسی مردم را بالا برد و بدون شک امروز از لحاظ عقلانیت و رشد سیاسی مردم ما از سایر ملت های دنیا جلوترند.
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: نظام ما یک نظام ایدئولوژیک مبتنی بر آموزه های اسلامی است که از طرف دشمنان همواره مورد هجمه قرار گرفته است.
وی مشارکت حداکثری را زیربنای مشروعیت، مقبولیت، قدرت و اقتدار نظام دانست و افزود: اگر مردم پشتوانه نظام نباشند هر حاکمیتی با هر ایدئولوژی محکوم به شکست است.
شیرنگی افزود: تا زمانی که مردم باوفا و باشعوری مثل ملت ایران داریم نیازی به جنگ افزارهای نظامی و مدرن نداریم و به مردم با عقلانیت بسیار بالا که از مقام معظم رهبری تبعیت می کنند افتخار می کنیم.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان با اشاره به وظایف مجریان انتخابات، بر چهار اصل محوری تاکید کرد: حرکت در مسیر قانون، سلامت انتخابات، امنیت انتخابات و مشارکت حداکثری و افزود: سه اصل اول زمینه ساز اصل چهارم یعنی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و قطعا مردم باشعور و فهیم شهرستان و سه شهرستان دیگر حوزه انتخابیه در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و بار دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد.
نماینده عالی دولت در شهرستان، فلسفه تشکیل جلسه شورای اداری را تشریح و گفت:این جلسه یک جلسه تعاملی و هم افزایی است نه جلسه تقابلی، بلکه هدف، ایجاد هماهنگی بین دستگاههای اجرایی برای پیشبرد اهداف و برنامه های دولت در شهرستان، بررسی و ارائه راهکار برای مسائل و مشکلات حوزه های مختلف شهرستان و ... است.
وی در ادامه با اشاره به مواد ۱۱ و ۵۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی،گفت: همه دستگاههای اجرایی مکلفند از نظر نیروی انسانی، اداری و لجستیکی به ستاد انتخابات کمک کنند چون انتخابات یک بحث ملی است و در ادامه بر عدم دخالت و جهت دهی و عدم استفاده از امکانات دولتی له یا علیه هر یک از کاندیداها تاکید کرد.
کنترل و نظارت بر بازار و قیمت ها، مشارکت در طرح کمک مومنانه، مشارکت در طرح هر کارمند حامی یک کودک، مراقبت در برابر تخلیه تلفنی اطلاعات مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، لزوم و اهمیت تکریم ارباب رجوع بویژه در شرایط سخت تحریم ها و شیوع بیماری کرونا و.. از جمله مسائل مطروحه در این جلسه بودند.

انتخابات نماد وحدت، مردم سالاری و قدرت نظام جمهوری اسلامی است

 

انتخابات نماد وحدت، مردم سالاری و قدرت نظام جمهوری اسلامی است

 

انتخابات نماد وحدت، مردم سالاری و قدرت نظام جمهوری اسلامی است

 

انتخابات نماد وحدت، مردم سالاری و قدرت نظام جمهوری اسلامی است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 287
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4341

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 168
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:1078
بازدید سال:14123
بازدید کل:2174634