عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام دعوت سرپرست فرمانداری ترکمن جهت مشارکت حداکثری در انتخابات با رعایت دستورالعمل های بهداشتی

با عنایت به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب استان؛

پیام دعوت سرپرست فرمانداری ترکمن جهت مشارکت حداکثری در انتخابات با رعایت دستورالعمل های بهداشتی

پیام دعوت سرپرست فرمانداری ترکمن جهت مشارکت حداکثری در انتخابات با رعایت دستورالعمل های بهداشتی

 سیدصادق شیرنگی، سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن در پیامی از مردم فهیم و انقلابی شهرستان برای حضور پرشور در مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ترکمن؛ متن پیام بشرح زیر است:
"بسمه تعالی
حضور پرشور و آگاهانه ملت ایران اسلامی بویژه مردم شریف شهرستان در مرحله اول انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه 1398 نشان از بینش، آگاهی و بصیرت بود که سبب استحکام هرچه بیشتر پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران شد.
حضور در پای صندوق های رأی همانند حضور رزمندگان در میدان های جنگ، در شکوه اقتدار و تداوم مسیر استکبار ستیزی نظام اسلامی اهمیت دارد. 
یقین داریم آحاد مردم با حضور حداکثری و توأم با آرامش در پای صندوق ‌های رأی یک‌بار دیگر عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران  و جلوه ای دیگر از مردم سالاری دینی را به اثبات خواهند رساند.
با توجه به شیوع ویروس کرونا و وقفه 7 ماهه در برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دستورالعمل بهداشتی جهت حفظ سلامت و امنیت جان شهروندان ابلاغ شده است.
اینجانب از مردم آگاه و همیشه در صحنه شهرستان بندرترکمن دعوت می‌نمایم تا با حضور حداکثری و آگاهانه خود در مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فضایی اخلاقی و مملو از آرامش با رعایت پروتکل های بهداشتی اعم از استفاده از ماسک، دستکش و خودکار شخصی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، فرد اصلح را انتخاب  و موجبات تشکیل مجلس شورای اسلامی توانمند بر مبنای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم نموده و با حضور خود فردایی بهتر را برای کشور رقم زنند.
ان‌شاء‌الله در روز جمعه 21 شهریورماه، شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و در کمال امنیت و سلامت و با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای خواهیم بود تا پشتوانه محکمی در تقویم انسجام و اقتدار ملی میهن عزیزمان گردد و با ثبت حماسه زرین و باشکوه دیگری در کارنامه خود، عرصه را برای پیشرفت و بالندگی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، هموار سازیم.
سیدصادق شیرنگی
سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن"


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 273
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4359

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 184
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3585
بازدید سال:3585
بازدید کل:2164096