عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » امکان اخذ رأي فقط با ارائه شناسنامه و كارت ملي يا شماره ملي/ضرورت امحاء كليه اوراق و آثار تبليغاتي نامزدها/واجدان شرایط رأی دادن در مرحله دوم انتخابات

اطلاعیه های شماره 40 و 41 و 42 ستاد انتخابات کشور؛

امکان اخذ رأي فقط با ارائه شناسنامه و كارت ملي يا شماره ملي/ضرورت امحاء كليه اوراق و آثار تبليغاتي نامزدها/واجدان شرایط رأی دادن در مرحله دوم انتخابات

امکان اخذ رأي فقط با ارائه شناسنامه و كارت ملي يا شماره ملي/ضرورت امحاء كليه اوراق و آثار تبليغاتي نامزدها/واجدان شرایط رأی دادن در مرحله دوم انتخابات

 بر اساس اطلاعيه شماره ۴۰ ستاد انتخابات کشور؛ كليه اوراق و آثار تبليغاتي متعلق به نامزدهاي انتخاباتي به هيچ عنوان نبايد در محل شعبه و اطراف درب ورودي و خروجي آن وجود داشته باشد ، لذا در صورت مشاهده لازم است به سرعت نسبت به امحاء آنها اقدام شود.
 متن کامل اطلاعیه شماره ۴۰ ستاد انتخابات کشور بدین شرح است:
به اطلاع اعضاي محترم شعب اخذ رأي مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مي رساند، كليه اوراق و آثار تبليغاتي متعلق به نامزدهاي انتخاباتي به هيچ عنوان نبايد در محل شعبه و اطراف درب ورودي و خروجي آن وجود داشته باشد. لذا در صورت مشاهده لازم است به سرعت نسبت به امحاء آنها اقدام شود . همچنين اگر در طول زمان  رأي گيري َآثار تبليغاتي از رأي دهندگان در شعبه باقي بماند ، آنها را نيز امحاء نمايند.
 
بر اساس اطلاعيه شماره ۴۱ ستاد انتخابات کشور؛ اخذ رأي در كليه شعب ثابت و سيار فقط با ارائه شناسنامه و كارت ملي يا شماره ملي رأي دهنده امكان پذير است و هيچ مدرك ديگري جايگزين شناسنامه قابل قبول نمي باشد.
 متن کامل اطلاعیه شماره ۴۱ ستاد انتخابات کشور بدین شرح است:
 به اطلاع كليه راي دهندگان عزيز و اعضاي شعب اخذ رأي مي رساند كه اخذ رأي در كليه شعب ثابت و سيار فقط با ارائه شناسنامه  و كارت ملي يا شماره ملي رأي دهنده امكان پذير است و هيچ مدرك ديگري جايگزين شناسنامه قابل قبول نمي باشد.
همچنین جهت اخذ رای نیازی به عکس دار بودن شناسنامه نبوده و دارندگان شناسنامه بدون عکس نیز می توانند در انتخابات شرکت کرده و رای بدهند.
 
بر اساس اطلاعيه شماره ۴۲ ستاد انتخابات کشور؛ راي دهندگان در مرحله دوم انتخابات منحصرا در حوزه انتخابيه اي كه در مرحله اول راي داده اند می توانند راي دهند و كساني كه در مرحله اول در هيچ يك از حوزه هاي انتخاباتي راي نداده باشند نيز مي توانند در انتخابات شركت كرده و راي خود را به نامزد مورد نظر بدهند.
 متن کامل اطلاعیه شماره ۴۲ ستاد انتخابات کشور بدین شرح است:
به اطلاع كليه هموطنان عزيز حوزه هاي انتخابيه مرحله دوم انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي مي رساند،به استناد تبصره ۴ ماده ۹ قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي راي دهندگان در مرحله دوم انتخابات منحصرا در حوزه انتخابيه اي كه در مرحله اول راي داده اند می توانند راي دهند و كساني كه در مرحله اول در هيچ يك از حوزه هاي انتخاباتي راي نداده باشند نيز مي توانند در انتخابات شركت كرده و راي خود را به نامزد مورد نظر بدهند .
مجددا تاکید می شود به منظور رعایت اصول بهداشتی، علاوه بر استفاده از ماسک، حتی الامکان خودکار شخصی به همراه داشته و پس از انداختن رای به داخل صندوق  اخذ رای بلافاصله شعبه را ترک نمایند.
ستاد انتخابات کشور
 
 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 211
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4368

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 168
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:1078
بازدید سال:14123
بازدید کل:2174634