عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری شهرستان ترکمن برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری شهرستان ترکمن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن، جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری با حضور شیرنگی معاون فرماندار، حجت الاسلام منصوری امام جمعه، گرجی رئیس کمیته امداد شهرستان و سایر مدعوین در محل فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار در این جلسه گفت: نقطه اشتراک مکتب اسلام و مکاتب سرمایه داری در بحث کار و تلاش و ثروت این است که هر کسی به اندازه توان و استعداد خود می تواند کار کند و حقوق و مزد دریافت کند، اما تفاوت یک مسلمان با کسی که معتقد به تفکر سرمایه داری است به نوع هزینه کردن این سرمایه  برمی گردد. مسلمان علاوه بر اینکه به قناعت توصیه شده است، روا نیست که درآمد اضافه بر هزینه زندگی خود را به انباشت سرمایه اختصاص دهد بلکه باید به رفع فقر از جامعه کمک کند. این در حالی است که درجامعه سرمایه داری یک ارزش است.

وی افزود: افتخارمان به این است که کتاب آسمانی ما به این مساله  تاکید کرده و پیامبر گرامی اسلام به همان سیره عمل نموده است. افتخار ماست که امام علی (ع) در شبهای مرموز کوفه و در سکوت شهر خفته، کیسه نان و خرما به دوش می کشید و یتیمان و بینوایان را سیر می کرد. کمک در خفا به محرومان سیره دین و بزرگان است. خداوند برخی از انسانها را وسیله جبران ضعف برخی انسانهای دیگر قرار داده است، اما نباید کمک گیرنده مشخص باشد و آبروی او حراج شود.

شیرنگی در پایان گفت: مردم فداکار و فهیم ایران اسلامی مردمی خوب و معتقدند و ثابت کرده اند که نوع دوستی و انفاق در وجود آنها ریشه ای عمیق دارد و مسئولان تلاش کنند از این ظرفیت و خدمت به نفع محرومان استفاده کنند.

گفتنی است، ایجاد پایگاه های جشن نیکوکاری در داخل شهر، مساجد، مدارس، شناسایی افراد خیر برای کمک به افراد بی بضاعت، استفاده از ظرفیت ادارات آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، هلال احمر، کمیته امداد، بسیج مقاومت همچنین برگزاری همایش پیاده روی در 6 روستای شهرستان در مورخه 15 اسفند از جمله مصوبات این جلسه بود.

جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری شهرستان ترکمن برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1239
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 445

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 89
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3490
بازدید سال:3490
بازدید کل:2164001