عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نقش روابط عمومي در مبازه با جنگ نرم، اطلاع رساني است

شمس:

نقش روابط عمومي در مبازه با جنگ نرم، اطلاع رساني است

نقش روابط عمومي در مبازه با جنگ نرم، اطلاع رساني است

 رئیس امور استانهای مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور گفت: نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی بهینه و بهنگام در مبارزه با جنگ نرم بسیار حائز اهمیت است.

 "حمیدرضا شمس" طی بازدید صبح روز پنجشنبه مورخ 22/3/93 بهمراه مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان و مشاور وی از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن، با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مورد تقویت اطلاع رسانی گفت: روابط عمومی در مبارزه با جنگ نرم نقش مهمی دارد که در اثر برنامه ریزی مناسب می تواند باعث کاهش استرس در مواجهه با بحرانها شود.

 شمس افزود: تفکر روابط عمومی نشان دهنده فکر فرماندار است. فرمانداری قوی بایستی روابط عمومی قوی داشته باشد.

 ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها بایستی از اولویت های کاری و پروژه های شهرستان و دستگاه خود اطلاع داشته باشند و در جلسات فرمانداری حضور موثر آنان باعث اطلاع رسانی مناسب خواهد بود.

 وی در خصوص رصدکنندگان سایت فرمانداری اظهار داشت: یک سایت مثل فرمانداری بایستی به روز باشد چرا که از طرف مخاطبین خاص، متخصصین تحلیلگران، مسئولین و رسانه ها رصد میشوید. و این در مورد روابط عمومی فرمانداری ترکمن که یک شهرستان با قابلیت های ویزه از جمله شهر بندری با مدیریت یک خانم فرماندار با دقت بیشتری صورت می گیرد.

 شمس در خاتمه ضمن اشاره به تقویت جایگاه روابط عمومی در معرفی عملکردها، برای آموزش و تجهیزات امکانات روابط عمومی ها با همکاری استانداری در راستای استفاده از ظرفیت های موجود در معرفی توانمندی های شهرستان تاکید نمود.

 فرماندار شهرستان ترکمن در ادامه به نقش خطیر روابط عمومی در بیان مسائل و مشکلات موجود در شهرستان پرداخت و گفت: روابط عمومی کار بسیار دقیق و بهنگام است و حساسیت فرد، رعایت زمان، احساس مسئولیت فرد مسئول را می طلبد. وی اذعان داشت انجام این کار مهم و حساس بدون تجهیزات و اعتبارات ویژه ای امکان پذیر نیست.

 در پایان یازرلو مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان از فرماندار خواستند بطور کتبی جهت حل مشکلات و برطرف نمودن کاستی های روابط عمومی با این اداره کل مکاتبه نمایند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : adib
  • بازدید : 982
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 46

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 74
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3475
بازدید سال:3475
بازدید کل:2163986