عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اگر نیروی خدماتی ما از شبکه خدمات رسانی خارج شود قطعاً جامعه با مشکل روبرو خواهد شد

فرماندار ترکمن در نشست با رانندگان تاکسی شهری شهرستان؛

اگر نیروی خدماتی ما از شبکه خدمات رسانی خارج شود قطعاً جامعه با مشکل روبرو خواهد شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اگر نیروی خدماتی ما از شبکه خدمات رسانی خارج شود قطعاً جامعه با مشکل روبرو خواهد شد

  فرماندار شهرستان ترکمن صبح امروز در نشست با رانندگان تاکسی شهری شهرستان گفت: اگر نیروی خدماتی ما از چرخه خدمات رسانی خارج شود قطعاً جامعه با مشکل روبرو می شود و باعث ایجاد بی نظمی عمومی خواهد شد.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سید صادق شیرنگی فرماندار صبح امروز شنبه ۲۰ دی در نشستی که به منظور بررسی مسائل و مشکلات تاکسیرانان شهرستان برگزار شد ضمن تسلیت سالرگد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به حساسیت و اهمیت شغل تاکسیرانی اظهار کرد: اگر این صنف خدمات ارائه ندهد قطعاً در کل جامعه تاثیرگذار خواهد بود و شهروندان در راستای انجام امور روزمره خود با مشکل روبرو خواهند شد.
وی گفت: همه ما در هر جایگاهی که هستیم در جامعه به عنوان راننده کارمند پزشک و غیره به سهم خود ایفاگر نقش مهمی هستیم و اگر آن نقش را ایفا نکنیم، قطعاً بخش مهمی از جامعه با مشکل روبرو می شود.
فرماندار تصریح کرد: متاسفانه ویروس کرونا از یک طرف باعث تعطیلی کسب و کارها، مدارس، دانشگاهها و مشاغل شده است که بر درآمد رانندگان تاکسی موثر است و از سوی دیگر تحریم های شدید که از دو سال پیش از سوی ترامپ لعنتی آغاز شد باعث افزایش لحظه‌ ای قیمت ها شد اما دولت در حد توان خود تلاش کرده است تا به مردم خدمت ارائه دهد و مشکلات آنها را رفع کند.
نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار کرد: امروز بخش مهمی از درآمدهای دولت از بین رفته است چرا که به علت سیاست های غلطی که از گذشته به ما ارث رسیده کشور تک محصولی بودیم و به تدریج در صنعت در حال رشد هستیم.
وی افزود: به دلیل عدم فروش نفت و تحریم های شدید دولت ناچار مجبور شد برخی یارانه‌ها و سوبسید ها را از لوازم و کالاها حذف کند که نتیجه آن برای همه اقشار جامعه ملموس است و در حال حاضر تنها درآمد دولت از محل عوارض و مالیات هایی است که از کارمندان و کسب و کار ها می گیرد.
 وی تاکید کرد: مهم این است که ما باید روی پای خود بایستیم و از ارزشها و آرمانهای خود که بر اساس آموزه‌های دینی ماست دفاع کنیم تا دشمن نتواند به اهداف شوم خود دست یابد.
 شیرنگی در خصوص نرخ پایین کرایه ها  تصریح کرد: افزایش نرخ کرایه تاکسی پایان هر سال و در ابتدای شروع سال بعدی مطابق قانون اجرا می شود و این افزایش بایستی متناسب با نرخ تورم باشد و با اشاره به اینکه در سال 99 یک بار کرایه ها افزایش پیدا کرده افزایش مجدد آن را در سال جاری خلاف قانون و قاعده دانست و گفت: این امر باعث تنش اجتماعی خواهد شد.
فرماندار ضمن  محترم شمردن جایگاه رانندگان تاکسی تاکید کرد: شهرداران باید پای کار بیایند و امتیازاتی را برای آنها در نظر بگیرند و در این راستا مصوب کرد شهرداری بندرترکمن یک‌خط CNG را مختص تاکسی های شهری قرار دهد.
 وی همچنین در این جلسه در خصوص شیوع ویروس کرونا و وضعیت شهرستان تاکید کرد: تا زمانی که واکسن و داروی قطعی برای درمان این بیماری ارائه نشده لازم است شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنیم و در هیچ جمعی بدون ضرورت حاضر نشویم و همچنین استفاده از ماسک به عنوان عامل موثر اولیه و در دسترس مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار ادامه داد: یک ماه قبل به دلیل برگزاری مراسمات عروسی و تجمعات و برپایی چادرهای عزا شاهد افزایش آمار ابتلایان در شهرستان بودیم اما در حال حاضر با رعایت محدودیتهای هوشمند کرونایی و نیز افزایش آگاهی مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد بهبود وضعیت شهرستان از قرمز به نارنجی بودیم و با تداوم رعایت ها ان شاا.. به سمت زرد و سفید حرکت می کنیم.

اگر نیروی خدماتی ما از شبکه خدمات رسانی خارج شود قطعاً جامعه با مشکل روبرو خواهد شد

 

اگر نیروی خدماتی ما از شبکه خدمات رسانی خارج شود قطعاً جامعه با مشکل روبرو خواهد شد

 

اگر نیروی خدماتی ما از شبکه خدمات رسانی خارج شود قطعاً جامعه با مشکل روبرو خواهد شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 233
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4712

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 321
بازدید دیروز: 249
بازدید ماه:779
بازدید سال:13824
بازدید کل:2174335