عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان ترکمن به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان


پیام تبریک فرماندار شهرستان ترکمن به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان

سیدصادق شیرنگی فرماندار شهرستان ترکمن با صدور پیامی؛ عید سعید و خجسته قربان را تبریک گفت و از مردم خواست تا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، همچنان در مدیریت بحران کرونا همراهی کنند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
عید سعید قربان، عید بندگی و سعادت و عیدی مبارک و فرخنده برای تمامی مسلمانان و فرصت رهیدن از دلبستگی ها و قیود دنیوی و پای نهادن بر آستانه قرب الهی و زمانی برای مقابله با هوی ها و اسارت های نفسانی و تقدیم ارزشمندترین داشته‌های خود در برابر خواست و اراده خداوند و عید پیروزی و فتح ایمان و یقین و جشن ابراهیمیان و شکست ابلیس نفس است.
عید سعید قربان؛ عید تزکیه، ذبح نفس و تسلیم محض در برابر معبود یکتاست. عید بخشش گناهان و مغفرت الهی، همدلی، همراهی و رها شدن است. عید قربان، یادآور آزمایش سخت و سنگین الهی از حضرت ابراهیم خلیل الله(ع) و دستور ذبح حضرت اسماعیل(ع) است که برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش را نوید می دهد. این عید، قربانی کردن در راه خدا، شکوفا شدن روح ایثار و نشان دادن میزان عشق و قرب به منبع لایزال الهی و تقواست.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم حادثه منا، فرارسیدن عید سعید و خجسته قربان، باشکوه ترین و زیباترین جلوه بندگی و قرب الهی و عید بزرگ بندگی حق و آزادگی و رهایی انسان از تعلقات دنیوی را به همه مسلمانان و مردم عزیز و شریف شهرستان ترکمن تبریک عرض می کنم و امیدوارم شهروندان عزیز با رعایت دستورالعمل ها و الزامات بهداشتی بویژه در مناسبت ها و عید سعید قربان، خدمتگزاران خود را در صیانت از سلامت، جان و معیشت جامعه یاری کنند.
سیدصادق شیرنگی
فرماندار شهرستان ترکمن
 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 219
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5269

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 29
بازدید ماه:229
بازدید سال:13274
بازدید کل:2173785