عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سرپرست تامین اجتماعی شهرستان ترکمن منصوب شد


سرپرست تامین اجتماعی شهرستان ترکمن منصوب شد

سرپرست تامین اجتماعی شهرستان ترکمن منصوب شد

 به گزارش روابط عمومی شهرستان ترکمن، رحیم بردی کلته از کارکنان تامین اجتماعی شهرستان طی حکمی از سوی مدیرکل تامین اجتماعی استان با حفظ سمت به عنوان سرپرست تامین اجتماعی شهرستان ترکمن منصوب شد.

فرماندار شهرستان ترکمن در این جلسه ضمن تاکید بر همکاری و تعامل با فرمانداری و مجموعه ادارات شهرستانگفت: از آنجائیکه دولت تدبیر و امید یکی از موفقترین دولتها در زمینه ارائه خدمات بهداشتی در مانی در کشور بخصوص در نقاط محروم است، انتظار میرود تامین اجتماعی شهرستان در این راستا اقدامات مفید و مطلوبی جهت کمک به همشهریان انجام دهد.

نازقلچی در ادامه اظهار داشت: توسعه و تجهیز درمانگاه های شهرستان و ارائه خدمات بیشتر و تحت پوشش قرار گرفتن بعضی از خدمات از جمله دندانپزشکی از خواست ههای مردم و مسئولین است که امیدواریم در آینده این موارد در دستور کار مدیرکل استان قرار گیرد تا شهروندان ما مجبور نباشند به مرکز استان یا شهرهای دیگر مراجعه کنند.

در خاتمه، وی از خدمات خواجه مدیر سابق تامین اجتماعی شهرستان تشکرو برای کلته سرپرست جدید آرزوی توفیق کرد. سپس حیدرنژاد ضمن تشکر از فرماندار شهرستان گفت: تمام تلاش ما در جهت ارائه خدمات به مردم است و تاکنون نیز موفق شدیم به تعهدات خود بموقع برای آسایش مردم عزیز عمل کنیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان در ادامه اظهار داشت: استان گلستان با توجه به اقدامات خوبی که در حوزه خدمات و درمان انجام داده جهش خوبی در کشور داشته بگونه ای که شهرستانهای ترکمن و بندر گر از جمله شهرستانهایی هستند که در ردیف 20 شبکه برتر کشوری قرار گرفتند و این باعث افتخار ما و نشان از تلاشها و زحمات خالصانه پرسنل خدوم مجموعه می باشد.

وی افزود: 16400 نفر سرپرست خانوار تحت پوشش بیمه ای داریم که با احتساب میانگین هر خانوار 4 نفر، 65400 نفر یعنی حدود 70% جمعیت شهرستان تحت پوشش بیمه می باشد که رقم بسیار خوب و بالایی است.

انعکاس خواسته ها و مشکلات شهرستان به اداره کل، ارتقاء و بهبود وضعیت موجود و قول مساعد مدیر کل تامین اجتماعی جهت بهبود وضعیت تامین اجتماعی شهرستان ترکمن از جمله موارد مطروحه جلسه بود.

سرپرست تامین اجتماعی شهرستان ترکمن منصوب شد

 

سرپرست تامین اجتماعی شهرستان ترکمن منصوب شد

 

سرپرست تامین اجتماعی شهرستان ترکمن منصوب شد

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1253
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 533

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 321
بازدید دیروز: 249
بازدید ماه:779
بازدید سال:13824
بازدید کل:2174335