عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن با محوریت گرامیداشت هفته زن و دهه فجر با حضور فرماندار و سایر اعضا صبح امروز دوشنبه 20 دی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار ضمن گرامیداشت ایام اظهار کرد: وجود با برکت و مقدس حضرت زهرا (س) نعمت بزرگی برای همه مسلمانان است و الگو و اسوه و نمونه کامل برای تمام زنان مسلمان جهان است.
وی افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) نمونه کامل ایثار و فداکاری، رشادت، شهامت، عفاف و قانون مداری در جامعه است و تا وقتی این الگوی کامل را داریم برای توسعه جامعه نیاز به الگوهای غربی نداریم چرا که فرهنگ ما و جامعه اسلامی بسیار غنی است و غربی ها باید از ما الگو بگیرند.
فرماندار گفت: حضور زنان و بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و .. نشانه توانمندی و ظرفیت بالای زنان در جامعه است که البته این امر به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب رخ داد و به شدت مورد تکریم قرار گرفتند و این همان دیدگاهی است که اسلام نسبت به زنان دارد یعنی زنان در جامعه باید از حقوق اجتماعی برابر برخوردار باشند و نباید تبعیضی داشته باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: از صدر اسلام تاکنون زنان در عرصه های مختلف مشارکت داشته اند و در زمان مشروطیت نیز نقش مهمی ایفا کردند، در جریان کشف حجاب توسط رضاخان در مسجد گوهرشاد زنان با قدرت ظاهر شدند و مقاومت کردند، در جریان پیروزی انقلاب اسلامی زنان همواره پشتیبانی مردان بودند و ان ها را تشویق به مبارزه می کردند لذا هر جامعه ای برای پیشرفت نیاز دارد تا  به زنان جامعه میدان دهد و برای حضور زنان در عرصه های مختلف ارزش قائل شود چرا که هیچ جامعه ای بدون توجه به زنان نمی تواند مسیر توسعه را به درستی طی کند.
وی در ادامه در خصوص دهه فجر اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر، مناسبت و دگرگونی که اتفاق افتاد در تاریخ دنیا بی نظیر و بی مانند بود و در مقایسه با انقلاب هایی که در اقصی نقاط دنیا انجام شد منحصر بفرد بود.
شیرنگی افزود:  امروز در دنیا کشور ما منحصر بفرد است و این نظام و انقلاب در دنیا درخشش خاصی دارد و همه ستمدیدگان دنیا با تأسی از این انقلاب به موفقیت دست می یابند و ما باید قدر این انقلاب و نظام را بدانیم و برای مستحکم کردن پایه های آن با وحدت و تعامل و همدلی درسایه توجه به منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 181
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5576

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 152
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:1062
بازدید سال:14107
بازدید کل:2174618