عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » باید ثابت کنیم میزبان خوبی برای مسافران عزیز هستیم

سرپرست فرمانداری در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان در سال ۱۴۰۰

باید ثابت کنیم میزبان خوبی برای مسافران عزیز هستیم

باید ثابت کنیم میزبان خوبی برای مسافران عزیز هستیم

 سرپرست فرمانداری در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان در سال ۱۴۰۰ گفت: باید ثابت کنیم میزبان خوبی برای مسافران عزیز هستیم و از ترک فعل ها و اقداماتی که باعث سلب میزبانی خوب شود خودداری کنیم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن عبدالغفور غراوی سرپرست فرمانداری روز چهارشنبه ۲۵ اسفند در این جلسه ضمن تسلیت ارتحال ملکوتی آیت الله علوی گرگانی تبریک اعیاد شعبانیه و عید نوروز از همه مسئولین در راستای اقدامات و تلاش هایی که در طول سال یک سال با فراز و نشیب‌های زیاد در حوزه‌های مختلف تشکر و قدردانی کرد وی با اشاره به شرایط حاکم بر دنیا و سیاست های بین المللی افزود: راهبری و تدابیر مقام معظم رهبری برای پیشبرد امور سرلوحه کار ما بوده و سند و راهگشا و تبیین کننده اقدامات ماست.
وی با اشاره به اینکه مسئولیت امانتی الهی است و باید به نحو احسن با اقدامات خود به سر منزل مقصود برسانیم گفت این تکلیف الهی است برای همه ما بنابراین باید خود را قضاوت کنیم و ببینیم تا چه حد توانستیم در جهت رضایت مردم و رضایت الهی در گروهان است تلاش کردیم.
 غراوی ضمن ابراز تاثر از ارتحال مرجع عالیقدر آیت الله العظمی علوی گرگانی افزود: ایشان یکی از شخصیت های بسیار تاثیرگذار در کشور و منشاء خیر و برکات زیادی برای کشور و استان بودند بنابراین لازم است با نصب بنر در سردر ادارات، مسافران و گردشگران بدانند که استان گلستان در سوگ شخصیتی عظیم و تاثیرگذار است و در ادامه از همه عزیزان جهت حضور در مجلس ترحیم این عالم ربانی که ساعت ۱۰:۳۰ روز پنجشنبه ۲۶ اسفند در محل مسجد جامع برگزار می شود دعوت بعمل آورد.
 وی در خصوص کرونا گفت: بیش از ۲ سال از همه گیری ویروس کرونا گذشته و از همه عزیزان که در مقابله و پیشگیری از این بیماری تلاش کردند بویژه کادر بهداشت و درمان، اصناف و اعضای ستاد مقابله با کرونا و تمامی کسانی که شبانه روزی تلاش کردند تشکر می کنم و با توجه به اینکه این بیماری هنوز ریشه کن نشده است رعایت دستور العمل های بهداشتی، مدیریت هوشمند کرونا، ارائه خدمات به ارباب رجوع طبق دستورالعمل ها تکلیفی الزامی است.
نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه به سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به استان اشاره و ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی همکاران فرمانداری و مسئولین شهرستان گفت: ان شاالله این سفر منشا خیر و برکت برای استان و بویژه شهرستان ما باشد و افزود: سفر زمینی دکتر رئیسی و رفتن با قایق به جزیره آشوراده نشان از امنیت و آرامش حاکم بر جامعه و باعث افتخار ماست و ما این امنیت پایدار را به لطف خدا و تدابیر مقام معظم رهبری و زحمات شبانه روزی شما عزیزان شاهد هستیم‌ و ازین رو خداوند را شکر میکنیم.

وی با اشاره به استقرار بیل مکانیکی از روز گذشته جهت لایروبی و نجات خلیج گرگان و سایر اقدامات حوزه طبیعتگردی و گردشگری پیرو سفر رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد به لطف خدای متعال بندرترکمن به عنوان مرکز ثقل توسعه استان باشد.
 غراوی در خصوص اردوهای راهیان نور گفت: هدف از برگزاری این اردوها آشنایی نوجوانان و جوانان با رشادت ها و از جانگذشتگی های جوانانی است که در راه اسلام و انقلاب به شهادت رسیدند ازینرو در پشتیبانی از این برنامه فرهنگی که از مهمترین برنامه های فرهنگی در راستای اجرای سیاست های دولت و نظام است بایستی تلاش کنیم.
 وی در خصوص سفرهای نوروزی گفت: گلستان یکی از مقاصد گردشگری است و برنامه ریزی های زیادی در این خصوص صورت گرفته است از جمله قطار گردشگری شهرهای غرب استان.
 وی با اشاره به پتانسیل های خوب شهرستان در زمینه گردشگری بر همکاری و تعامل همه دستگاه ها بویژه اعضای ستاد خدمات سفر نوروزی تاکید کرد تا میزبانی خوب و درخور شایسته ای از گردشگران و مسافران عزیز صورت گیرد.
تاکید بر رعایت تکریم ارباب رجوع، اتصال ادارات به شبکه دولت، تدابیر حوزه ستاد خدمات سفر و ماه رمضان، اماده باش اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان، بازرسی از مراکز اقامتی و سیاحتی، خودحفاظتی کارکنان ادارات و نهادها و .. از جمله تاکیدات سرپرست فرمانداری در این جلسه بود.
 

باید ثابت کنیم میزبان خوبی برای مسافران عزیز هستیم

 

باید ثابت کنیم میزبان خوبی برای مسافران عزیز هستیم

 

باید ثابت کنیم میزبان خوبی برای مسافران عزیز هستیم

 


 
 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 178
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5742

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 180
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:1090
بازدید سال:14135
بازدید کل:2174646