عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری مراسم صبحگاه مشترک در شهرستان ترکمن

به مناسبت سوم خرداد آزادسازی خرمشهر

برگزاری مراسم صبحگاه مشترک در شهرستان ترکمن

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برگزاری مراسم صبحگاه مشترک در شهرستان ترکمن

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، مراسم صبحگاه مشترک شهرستان ترکمن با حضور نازقلچی فرماندار، حجت الاسلام منصوری امام جمعه ، مسئولین نظامی، انتظامی و امنیتی و روسای ادارات و نهادهای مختلف شهرستان در محل ناحیه مقاومت سپاه این شهر برگزار شد.

در این مراسم سردار کریمی جانشین سپاه نینوا استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز سوم خرداد فتح خرمشهر گفت : دشمنان چند هدف از تعرض به ایران اسلامی را دنبال می کردند که خوشبختانه هیچ یک از اهداف پلید آنها محقق نشد: 1- نابودی انقلاب اسلامی ایران 2- جلوگیری از صدور انقلاب 3- تسخیر خاک ایران... سردار کریمی با تاکید بر آمادگی نظامی و دفاعی ایران در ابعاد مختلف گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا ایثارگر جانبازان و پشتیبانی مردم به مرحله ای رسیده است که می تواند روی پای خود ایستاده و پاسخ هر گونه تجاوز را با قدرت تمام بدهد و دشمنان بدانند در صورت هر گونه شیطنت با پاسخی قاطع در مقابل آنها خواهیم ایستاد.

 جانشین سپاه نینوا استان رمز ماندگاری و تداوم انقلاب اسلامی را توکل به خدا، اطاعت از رهبری و تاسی به مکتب سرخ عاشورا یاد کرد و اظهار داشت: مکتب عاشورا مکتب ایثار، فداکاری، مقاومت، ایستادگی، عشق به اسلام می باشد و جوانان این سرزمین مقدس و پاک با پیروی از سرور و سالار شهیدان این قیام پربار را زنده نگه داشته و از آن پاسداری خواهند کرد.

وی همچنین گفت: جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار امروز دست به جنگهای نیابتی در منطقه زده و جرات حضور فیزیکی در کشورها را به خاطر صدمات ناشی از آن را ندارد زیرا به قدرت اسلام پی برده است و در هر کشوری که پا گذاشته محکوم به شکست بوده است افغانستان، عراق، سوریه و اخیراً هم یمن از نمونه های بارز این شکستهای خفت بار آمریکا در منطقه می باشد لذا تلاش می کند به صورت غیرمستقیم با ایجاد گروههای تروریستی مثل طالبان، داعش و ... به اهداف شوم خود برسد اما انشاا... با نصرت و یاری خدا و بیداری مسلمانان این آرزو را به گور خواهند برد.

در پایان نیز مسئولین حاضر در غبارروبی مزار شهدا و همچنین دیدار با چند خانواده محترم جانباز جنگ تحمیلی شرکت کردند.

برگزاری مراسم صبحگاه مشترک در شهرستان ترکمن

 

برگزاری مراسم صبحگاه مشترک در شهرستان ترکمن

 

برگزاری مراسم صبحگاه مشترک در شهرستان ترکمن

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1187
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 590

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 74
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3475
بازدید سال:3475
بازدید کل:2163986