عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » داعش محصول سیاستهای امریکا در منطقه خاورمیانه است

فرماندار شهرستان ترکمن:

داعش محصول سیاستهای امریکا در منطقه خاورمیانه است

 داعش محصول سیاستهای امریکا در منطقه خاورمیانه است

 در سومین جلسه امسال شورای اداری شهرستان ترکمن ، فرماندار حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به فلسطیان در نوار غزه و کرانه باختری و اقدامات وحشیانه تکفیری های داعش در عراق و سوریه را محکوم نمود و گفت: داعش محصول سیاستهای امریکا در منطقه خاورمیانه است.

 مرجان نازقلچی افزود: این گروه تروریستی بر اثر سیاستهای امریکا در حمایت از تروریسم شکل گرفت و اکنون در حال تجزیه عراق هستند.

 وی اضافه کرد: کمک 500 میلیون دلاری امریکا به معارضان سوری درخرید تسلیحات جنگی ، نشان از حمایت آنان از این گروه می باشد.

 نازقلچی، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، تضعیف روحیه نظامیان، جلب اعتماد اربابان مالی گروه تکفیری داعش، کمک به پروژه اسلام هراسی غرب و ایجاد تفرقه در بین مسلمین را از انگیزه های قرار دادن تصاویر کشتار وحشیانه این گروه در سایت مجازی دانست.

 وی اذعان داشت دیدن این تصاویر وحشیانه باعث گرد آمدن انسانها و ایجاد وحدت بین آنان، شکل گیری وحدت مردم در قالب تشکیل سپاه مردمی، انزجارملت ها از این گروه ضاله و ... می باشد. مردم مسلمان بخصوص هموطنان ایرانی ما به قدرت و درایت نظام جمهوری اسلامی ایران در ایجاد، حفظ امنیت و وحدت پی می برند.

 فرماندار همچنین روز 14 تیر روز قلم را به حضور نویسندگان، هنرمندان و دوستداران اهل قلم واز انجا که این روز روز شهرداری و دهیاری ها نامگذاری شده به شهردار و دهیاران که جهت رفع معضلات عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی شهرستان در حال فعالیت هستند تبریک گفت.

 در این جلسه نازقلچی ضمن تشکر از فعالیت های بهزادفر، رئیس سابق اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان، تیمور نیازی رئیس جدید این اداره معرفی شد.

 فرماندار شهرستان، طی ابلاغ حاج احمد ایری (عضو شورای روستای پنج پیکر) را به عنوان مشاور در امور شوراها و جناب یاسر کر از جوانان فعال شهر بندر ترکمن را به عنوان مشاور در امور جوانان منصوب و به اعضای شورای اداری شهرستان ترکمن معرفی کرد.

 شایان ذکر است قبل از این مهناز خدانظری (مربی امداد و نجات هلال احمر شهرستان) به عنوان مشاور در امور بانوان و سرکار خانم حاجی انه قربانپور (کارشناس ترویج جهاد کشاورزی) به عنوان مشاور در امور زنان روستائی منصوب شدند.

 داعش محصول سیاستهای امریکا در منطقه خاورمیانه است

 

داعش محصول سیاستهای امریکا در منطقه خاورمیانه است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 151
بازدید دیروز: 249
بازدید ماه:609
بازدید سال:13654
بازدید کل:2174165