عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برپایی مراسم افطار و اطعام ایتام در مسجد جامع شهرستان ترکمن


برپایی مراسم افطار و اطعام ایتام در مسجد جامع شهرستان ترکمن

برپایی مراسم افطار و اطعام ایتام در مسجد جامع شهرستان ترکمن

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، مراسم افطار و اطعام ایتام در محل مسجد جامع شهرستان ترکمن با حضور معاون فرماندار و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

گاهی فراموش می کنیم که در همین نزدیکی ها در کنار ما و یا در کوچه کوچه های شهر ما کودکانی هستند که نیازمند یک نگاه محبت امیز و توجه ساده کوچک و صمیمی هستند. کودکانی که سایه سنگین بی سرپرستی و غم گران بی پدری را بر سر خود دارند و بجای اینکه در چنین سن و سالی به فکر امورات کودکانه خود باشند مجبورند با جسم کوچک خود کار کنند و مخارج یک خانواده را تامین کند. همچنین گاهی فراموش می کنیم که مادری بخاطر تامین معیشت فرزندان خود در نبود پدر با عشق و علاقه از خانه بیرون رفته با طوفان سنگینی از مشکلات با تمام وجود و در سخت ترین شرایط کار کرده و با هزاران امید به خانه بر میگردد تا فرزندان خود را در آغوش گرفته و آرامش و نشاط را به آنها هدیه کند. سوال اینجاست که ما چکار کردیم یا چکار می توانیم بکنیم ماه رمضان است، ماه رحمت و مغفرت، ماه برکت و ماه دستگیری از مستمندان و ایتام.

در همین راستا به همت خیرین هر شب در بعضی از نقاط شهر و روستاهای تابعه بخصوص در مسجد جامع شهرستان ترکمن سفره افطاری پهن بوده تا نیازمندان و ایتام از خوان نعمت الهی به همت انسانهای خیر و نوع دوست بهره ببرند. همچنین در بیست و پنجمین شب ماه مبارک رمضان این فرمانداری با همت و تلاش کمیته امداد پذیرای 300 نفر از مهمانان خدا و روزه داران بود تا بهره و ثوابی از لطف و رحمت الهی برده و سهمی هرچند کوچک و ناچیز در این ماه عزیز و مبارک ایفاء کرده باشد.

برپایی مراسم افطار و اطعام ایتام در مسجد جامع شهرستان ترکمن

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1085
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 711

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:33
بازدید سال:13078
بازدید کل:2173589