عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست انتخاباتی با فعالان سیاسی شهرستان ترکمن


نشست انتخاباتی با فعالان سیاسی شهرستان ترکمن

 

نشست انتخاباتی با فعالان سیاسی شهرستان ترکمن

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن معاون فرماندار جناب آقای شیرنگی در جمع فعالان سیاسی شهرستان اظهار داشت یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی سال جاری انتخابات می باشد.

انتخابات بارزترین و شاخص ترین مصداق فعالیت سیاسی و نشانه مردم سالاری است.

میثاق ما خدمت به مردم است و باید تلاش کنیم اعتماد عمومی مردم که به عنوان سرمایه های اجتماعی هستند را بیش از پیش تقویت کنیم و این انتخابات بستری است برای افزایش سرمایه اجتماعی مردم که استوانه های اصلی قدرت در نظام هستند.اگر مردم احساس کنند که ما از وظیفه خود و قانون عدول کرده ایم اعتماد آنها نسبت به مسئولان کاهش پیدا خواهد کرد. باید تلاش کنیم میزان مشارکت سیاسی را بالا ببریم. مشارکت سیاسی همواره نقش موثر در برقراری توسعه و ثبات سیاسی ایفا می کند. واین موضوع به عنوان یک ضرورت احتناب ناپذیر مورد توجه نظام اسلامی بوده است که بارزترین نمونه آن انتخابات است.

در نظام جمهوری اسلامی پدیده مشارکت سیاسی یکی از مولفه های وفاداری مردم به انقلاب و تضمینی برای تداوم ثبات نظام به شمار می آید. به فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات و مشارکت مردم در نظام اسلامی حرکت نمایشی و صوری نیست بلکه سرمایه گذاری ملت در جهت تداوم آرمانها و ارزشهای ایران عزیز است.

هدف دولت و نظام از برگزاری انتخابات مشارکت حداکثر مردم و انتخاب اصلح است. ایجاد نشاط سیاسی در جامعه به منظور حضور گسترده مردم در انتخابات یک امر ضروری است و همه موظف هستیم تا در حد توان شرایط و امکانات را برای برگزاری یک انتخابات سالم و آزاد و رقابتی را فراهم کنیم.

گسترش فعالیت احزاب ، گروهها و سازمانهای رسمی به منظور افزایش شور و نشاط انتخاباتی جزو برنامه های اولویت دار ما در شهرستان است.آن قسمتی که به ما مربوط می شود(و از مهمترین وظایف ماست)تضمین برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرا مردم به عنوان حق الناس است و تلاش خواهیم کرد در جریان برگزاری انتخابات در مراحل مختلف حقی از کسی ضایع نشود.

مردم مهمترین مدافع انقلاب و نظام هستند و حضور آنها مهر تاییدی بر دفاع از آرمانها و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است.

در طول 36 سال گذشته مردم با حضور پررنگ خود در صحنه های مختلف وفاداری خود را به نظام و انقلاب و صیانت از خون شهدا ثابت کرده اند. این دولت یعنی دولت اعتدالی تفکرش بر مبنای تعامل است و با همه ی گروههای سیاسی ،احزاب و نهادهای مدنی و ... در تعامل است. اما این تعامل به معنای زیر پا گذاشتن جایگاهها و درتعارض با استقلال دولت مردان نیست.انتخابات بدون رقابت امکان پذیر نیست و باید همه شرایط رقابت را فراهم کنیم تا الگوی جمهوری اسلامی ایران آنگونه که شایسته است به دنیای اسلام وجهان معرفی کنیم.

از هیچ حزب و گروه و جناح خاصی حمایت نخواهیم کرد و پاسدار قانون اساسی هستیم، زیرا نباید بخاطر انتخابات کاری کنیم که دینمان را به دنیا ی دیگران بفروشیم. زیرا انتخابات یعنی عدالت و عدالت یعنی فرصت برابر برای همه ی مردم.

موقعیت سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی در حوزه های انتخاباتی متفاوت است. وجود تنوع و تکثر اقوام و قومیت های گوناگون در استان ما و بالطبع شهرستان مستلزم این است که برنامه ریزی و سیاست گذاری خوب و متناسب با شرایط حاکمبر منطقه داشته باشیم. باید تلاش کنیم از هر گونه تنش بپرهیزیم و بر اساس میثاق ملی و قانون و مقررات به پایداری و حفظ نظام اسلامی بیندیشیم.

 

نشست انتخاباتی با فعالان سیاسی شهرستان ترکمن

 

نشست انتخاباتی با فعالان سیاسی شهرستان ترکمن

 

نشست انتخاباتی با فعالان سیاسی شهرستان ترکمن

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1227
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 773

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 118
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3519
بازدید سال:3519
بازدید کل:2164030