عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ارتباط تنگاتنگ شوراها با مردم زمينه همدلي و همكاري بيشتري را در راستاي توسعه شهرستان فراهم مي كند .

فرماندار شهرستان تركمن :

ارتباط تنگاتنگ شوراها با مردم زمينه همدلي و همكاري بيشتري را در راستاي توسعه شهرستان فراهم مي كند .

ارتباط تنگاتنگ شوراها با مردم زمينه همدلي و همكاري بيشتري را در راستاي توسعه شهرستان فراهم مي كند .

فرماندار شهرستان تركمن در همايش شوراهاي اسلامي شهر و روستاي شهرستان تركمن كه با حضور مدير كل امور شهري و شوراهاي استانداري گلستان و نيز برخي از مسئولين شهرستاني در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد گفت : ارتباط تنگاتنگ و گسترده شوراها با مردم زمينه همدلي و همكاري بيشتري را در راستاي توسعه شهرستان فراهم مي كند .

مرجان نازقليچي فرماندار شهرستان تركمن ضمن تبريك به مناسبت روز شوراها ، از مشورت بعنوان يكي از اركان مهم سلامت تصميم گيري ياد نمود و با اشاره به فرمايش پيامبر اكرم (ص) كه همانا « هيچ قومي مشورت نكردند جز آنكه به بهترين امور هدايت يافتند » جايگاه شورا را در تعليمات ديني بسيار رفيع دانست .

نازقليچي خدمت رساني وسيع ، اهتمام به سلامت مردم در ابعاد مختلف و توجه به نيازهاي اجتماعي جوانان و مناطق محروم و اشخاص بي بضاعت و بويژه خانواده هاي معظم شهيدان و ايثارگران را از وظايف اصولي همه خدمتگزاران نظام قلمداد نمود و عنوان كرد: بر اساس قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران مردم حاكم بر سرنوشت سياسي و اجتماعي خود مي باشند و لذا نقش شوراها بعنوان نهاد مردم گرا براي پيشبرد سريع برنامه هاي اجتماعي ، عمراني ، فرهنگي ، اقتصادي بسيار وسيع و پررنگ است .

در ادامه مهندس چراغعلي مدير كل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري گلستان به بررسي اهميت جايگاه شورا در نظام جمهوري اسلامي ، بويژه در ابتداي  پيروزي انقلاب اسلامي  پرداخت و گفت : تاكيد جدي قانونگذاران نظام اسلامي بر مقوله جمهوريت نشان از حضور مردم و شورائيان در كنار مسئولان براي اداره كشور است . وي در ادامه از مردم و اعضاي شوراها درخواست نمود تا حلقه اتصال خود را تنگتر نموده و در جهت عمران و آباداني منطقه تلاش وافري نمايند .

مدير كل دفتر امور شهري و شوراهاي استان گلستان عنوان كرد :   بحث انتخاب نمايندگان شوراها در محلات با محوريت مساجد ، پايگاههاي بسيج و ... و استفاده از ظرفيت روحانيون و افراد صاحب نظر بايد از اولويت برنامه هاي جامع شوراها باشد و شوراها مي بايست با برنامه هاي كوتاه مدت و بلند مدت در خدمت رساني به مردم كوشا باشند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1095
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 8

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 29
بازدید ماه:257
بازدید سال:13302
بازدید کل:2173813