عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه بررسی مشکلات واحدهای خبازی شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه بررسی مشکلات واحدهای خبازی شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه بررسی مشکلات واحدهای خبازی شهرستان ترکمن برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن به منظور بررسی مشکلات واحدهای خبازی و نحوه تهیه و توزیع آرد خبازی ها جلسه ای با حضور معاون فرماندار و رئیس شرکت تعاونی خبازان استان برگزار شد.به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن به منظور بررسی مشکلات واحدهای خبازی و نحوه تهیه و توزیع آرد خبازی ها جلسه ای با حضور معاون فرماندار و رئیس شرکت تعاونی خبازان استان برگزار شد.

معاون فرماندار ترکمن با اشاره به حساسیت زمانی و نزدیک بودن انتخابات آتی گفت: رفاه و آسایش جامعه و مردم از مهمترین اهداف ماست و اصل برای ما مردم و رضایت خاطر آنهاست لذا باید تلاش کنیم رضایت خاطر مردم به بهترین شکل ممکن تامین شود.

شیرنگی افزود: بر اساس مصوبه هیات وزیران 15% از نانواییهای شهرستان به آزادپز تبدیل شده است.

وی همچنین با اشاره به مکاتبات اداره کل غله در زمینه اجرای سامانه الکتریکی خرید از طریق کاردکس اظهار داشت: از طریق اتحادیه خبازان پیگیری لازم انجام و به تمامی نانوایی های شهرستان ( شهری و روستایی) در خصوص افتتاح حساب در بانک سپه و خرید از طریق سامانه الکتریکی اطلاع رسانی لازم صورت گرفته است و در ماه جاری این اتفاق بتدریج صورت خواهد گرفت و ان شاا.. در ماه آینده نیز خرید از طریق سامانه توسط همه واحدهای خبازی شهرستان انجام خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: به جهت سهولت در کار و عدم تعطیلی خبازی های شهرستان و انجام خدمات به موقع به شهروندان، به اتحادیه خبازان و شرکت تعاونی روستایی که مسئولیت توزیع آرد را در سطح شهرستان بعهده دارند تاکید کردیم که آرد موردنیاز خبازان را بر اساس سهمیه توزیع و مبلغ آن را طی چند مرحله از آنها دریافت کند ضمن اینکه تقاضای ما به خاطر عدم نگرانی خبازان این است که شرایطی فراهم شود تا آنها به جای 3 مرحله در 5 مرحله بتوانند نسبت به پرداخت وجه آرد اقدام نمایند.

جلسه بررسی مشکلات واحدهای خبازی شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه بررسی مشکلات واحدهای خبازی شهرستان ترکمن برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:916
بازدید سال:13961
بازدید کل:2174472