عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » چهارمین جلسه اقماری بخش سیجوال برگزار شد


چهارمین جلسه اقماری بخش سیجوال برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

چهارمین جلسه اقماری بخش سیجوال برگزار شد

  جلسه اقماری تیر ماه 1396 بخش سیجوال با حضور ایرجی بخشدار سیجوال، اونق  مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان، کر نماینده شبکه بهداشت شهرستان، صفری نماینده دامپزشکی شهرستان و دهیاران بخش سیجوال  در محل بخشداری تشکیل شد.
در این جلسه ایرجی بخشدار حمله ددمنشانه ناوگان آمریکایی جنایتکار به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در روز 12 تیرماه را  محکوم و به مردم ایران تسلیت گفت. وی همچنین 14 تیر ماه روز شهرداری و دهیاری را به دست اندرکاران مدیریت شهری و روستایی سطح شهرستان ترکمن تبريك و تهنیت گفت و دهیاران را بازوی توانمند مدیران در سطح کشور عنوان نمود.
ایرجی  هدف از نامگذاری این روز را ، آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات دهیاری‌ها و شهرداری ها، هم‌افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده بزرگ مدیریت روستایی و شهری اطلاع‌رسانی در راستای آشنایی با رویکردها، سیاست‌ها و برنامه‌های کشور عنوان نمود.
اونق مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان در مورد تفاهم نامه بین اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و دهیاریها در زمینه همکاری و مشارکت دهیاران مطالبی را بیان نمود و در این‌باره اظهار داشت: براساس این تفاهم‌نامه بخشی از کارهای قابل واگذاری راهداری به دهیاری‌ها واگذار می‌شود، تا از توان بالای آنها نیز در راستای افزایش سرعت کارها و کاستن هزینه‌ها استفاده شود. وی با اشاره به ظرفیت‌های پیش‌بینی شده در قانون بودجه امسال‌ گفت: براساس قانون می‌توانیم بخشی از ظرفیت‌های معاونت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی مانند قیر را در اختیار مشارکت کنندگان توسعه و نگهداری راه های روستایی قرار دهیم.
در این جلسه کر نماینده شبکه بهداشت شهرستان نیز مطالبی را در زمینه پزشک خانواده و بیمه روستائیان، نحوه  ارجاع و نوبت دهی الکترونیکی بیماران مطالبی را عنوان کرد.
در ادامه صفری نماینده دامپزشکی شهرستان، دهیاران را از تب کریمه کنگو و نحوه انتقال ویروس این بیماری مطلع و از دهیاران درخواست کرد که در این خصوص توصیه ها و راهنمائیهای لازم را به اهالی روستا که یکی از مشاغل اصلی آنها دامداری است  ارائه کنند.
 

چهارمین جلسه اقماری بخش سیجوال برگزار شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 563
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2233

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 178
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3579
بازدید سال:3579
بازدید کل:2164090