عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار بانوان طرح هسته های فرهنگی جوان با فرماندار شهرستان ترکمن

در دومین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

دیدار بانوان طرح هسته های فرهنگی جوان با فرماندار شهرستان ترکمن

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دیدار بانوان طرح هسته های فرهنگی جوان با فرماندار شهرستان ترکمن

  پیش از ظهر امروز یکشنبه سوم شهریورماه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و بانوان طرح هسته های فرهنگی جوان شهرستان ترکمن با حضور در محل فرمانداری با فرماندار دیدار و در خصوص مسائل فرهنگی بحث و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: فعالیت فرهنگی علاوه بر سختی، شیرینی خاص خودش را دارد، وقتی گروه های هدف به هسته های فرهنگی می پیوندند و با آن ها همسو می شوند این  یعنی دستیابی به اهداف فرهنگی که همان شیرینی کار است.
وی با اشاره به فرمایش امام راحل" تمام خوشبختی ها و بدبختی های یک جامعه از فرهنگ جامعه است" افزود: ترویج فرهنگ خوب باعث خوشبختی، آرامش و ایجاد امنیت در جامعه می شود و برعکس اگر نتوانیم فرهنگ خوب و صحیح اسلامی را در جامعه رواج دهیم، ناهنجاری و آسیب های اجتماعی، امنیت را از اجتماع سلب می کند بنابراین لازم است در حوزه فرهنگی تلاش و کار زیادی انجام شود.
فرماندار گفت: کار فرهنگی مثل کار ساختمان سازی به عینه دیده نمی شود بلکه در رفتار مردم نمایان می شود لذا بایستی هدفمند و با برنامه حرکت کنیم.
وی تصریح کرد: کار فرهنگی به گونه ای است که نیاز به تلاش زیادی دارد و هیچ وقت پاسخ منفی نخواهید گرفت چرا که جامعه ما جامعه اسلامی است و همه مردم به ارزش های اسلامی واقف و مقیدند لذا بایستی تلاش کنیم آیتم های رفتار اسلامی را ترویج دهیم.
هیوه چی افزود: وقتی افراد جامعه با فرهنگ اسلامی عجین و تربیت شوند هجمه های فرهنگی دشمن تاثیری در رفتار آنها نخواهد گذاشت و تاکید کرد: در انجام فعالیت های فرهنگی بایستی با ظرافت و ملایمت و هنرمندی، کسانی را که از فرهنگ اسلامی دور شدند به فرهنگ صحیح نزدیک کنیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: اگر ما از مکتبمان بد دفاع کنیم ضربه به اسلام است و دفاع خوب باعث جذب به مکتب ما می شود. بنابراین در فعالیت های فرهنگی رفتار خود را باید دائم محک بزنیم تا پیام دینی و اسلامی را به درستی انتقال دهیم تا در دل افراد بنشیند و تاثیر کند لذا اول رفتار درست خود ماست که باید با احترام باشد چرا که در تبلیغ مسائل دینی با احترام رفتار کنیم نتیجه مثبت خواهیم گرفت.
وی تاکید کرد: برای انجام فعالیت فرهنگی ابتدا خودمان را باید به اطلاعات و اگاهی مسلح کنیم و اعتقاد پیدا کنیم و رفتارمان بر پایه اعتقادات ما باشد چرا که مردم از عالم بی عمل دور می شوند بناربراین همه ما مخصوصا مبلغان دینی بایستی رفتار صحیح و اسلامی داشته باشند و تضاد بین حرف و رفتار ان ها نباشد.
وی در پایان با اشاره به بالا بودن آمار آسیب های اجتماعی تاکید کرد: بایستی غفلت ها را پر کنیم و کار فرهنگی انجام دهیم.
 

دیدار بانوان طرح هسته های فرهنگی جوان با فرماندار شهرستان ترکمن

 

دیدار بانوان طرح هسته های فرهنگی جوان با فرماندار شهرستان ترکمن

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 362
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3653

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 148
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3549
بازدید سال:3549
بازدید کل:2164060