عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حضور فرماندار در نمازجمعه شهر بندر ترکمن

در هفتمین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

حضور فرماندار در نمازجمعه شهر بندر ترکمن

حضور فرماندار در نمازجمعه شهر بندر ترکمن

  در هفتمین روز از هفته گرامیداشت دولت؛ فرماندار شهرستان ترکمن امروز با حضور در نماز جمعه شهر بندرترکمن، طی سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه، به تشریح اقدامات و خدمات و برنامه های دولت در شهرستان پرداخت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار ضمن تبریک هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای بازگو کردن اقدامات و خدمات دولت در شهرستان و ضمن ارتباط چهره به چهره مدیران با مردم، شنیدن و پاسخگویی به مسائل و مشکلات آن ها توسط مسئولان و مدیران است.
وی افزود: در این راستا برنامه های میز خدمت در روستاهای بخش مرکزی و سجوال با حضور فرماندار، بخشداران تابعه و سایر مسئولین اجرایی شهرستان در هفته دولت برگزار شد.
فرماندار در ادامه با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرستان در این هفته، تصریح کرد: در هفته دولت امسال 62 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا  با اعتبار 330 میلیارد و 743میلیون ریال در شهرستان ترکمن افتتاح و کلنگ زنی می شود.
رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت  شهرستان ترکمن افزود: مجموع طرح های عمرانی شامل 46 پروژه با اعتبار 138 میلیارد و 543 میلیون ریال و مجموع طرح های اقتصادی و اشتغالزا شامل 16پروژه  با اعتبار 191میلیارد و170میلیون ریال و اشتغالزایی 34 نفر افتتاح و به بهره برداری می رسد.
وی در خصوص پروژه استخر سرپوشیده شهرستان تصریح کرد: این پروژه که از مطالبات مهم مردم شهرستان است 10 سال متوقف مانده بود و  سال گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان ترکمن و قول مساعد وی اخذ اعتبارات موردنیاز به اتمام رسید.
هیوه چی با اشاره به پروژه های زیرساختی و مهم شهرستان گفت: طرح گردشگری آشوراده یکی از پروژه های مهم شهرستان است و در حوزه اشتغالزایی و اقتصادی نقش مهمی در رشد و توسعه شهرستان و استان دارد که در آذرماه سال 97 کلنگ زنی شد، در حال حاضر مجوزهای لازم جهت اسکله پشتیبان در حال پیگیری است.
وی افزود: پروژه های چهاربانده کردن محور کردکوی- بندرترکمن- آق قلا، مسیر اسکله و ایجاد مسیر جدید جنوب به شمال شهر بندرترکمن از جمله پروژه های زیرساختی در حال پیگیری است و تصریح کرد: اگر بتوانیم زیرساخت ها را در شهرستان ایجاد کنیم سایر پروژه های روبنایی راحت تر و سریع تر به ثمر می رسد.
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به بحران سیل در آغاز سال 98 اظهار کرد: سیل بسیار حجیم و گسترده و در طول 200 سال اخیر بی سابقه بود اما با مدیریت شبانه روزی مدیریت بحران و تلاش مردم و مسئولین و ائمه جمعه و علمای شهرستان و مخصوصا نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، جلو آسیب ها را گرفتیم بطوریکه نسبت به شهرستان های مجاور دچار آسیب کمتری شدیم.
وی با بیان این که عمده خسارات سیل در شهرستان مربوط به اراضی کشاورزی و ساختمان های مسکونی بود،افزود: برنامه های پساسیل ما بر مبنای پشتیبانی و حمایت از شهروندان و برآورد و ثبت خسارات در سامانه سجاد وزارت کشور و پیگیری پرداخت خسارات بوده و عمده ساختمان های تعمیری بیش از 400 واحد مسکونی تعمیر و تحویل شهروندان شده و واحدهای احداثی نیز توسط بنیاد مسکن در حال پیگیری است تا قبل از فصل سرما تحویل شهروندان شود و آرامش و آسایش آن ها فراهم شود.

حضور فرماندار در نمازجمعه شهر بندر ترکمن

 

حضور فرماندار در نمازجمعه شهر بندر ترکمن

 

حضور فرماندار در نمازجمعه شهر بندر ترکمن

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 328
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3671

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 180
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:1090
بازدید سال:14135
بازدید کل:2174646