عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » وضعیت آموزش مجازی در شهرستان مطلوب بود

فرماندار شهرستان بندرترکمن؛

وضعیت آموزش مجازی در شهرستان مطلوب بود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

وضعیت آموزش مجازی در شهرستان مطلوب بود

 فرماندار شهرستان بندرترکمن در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: وضعیت آموزش مجازی در شهرستان مطلوب بود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که روز دوشنبه 16 تیرماه بصورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد؛  با اشاره به این که بهترین وسیله در حوزه آموزش و پرورش شبکه آموزشی شاد است اظهار کرد: وضعیت آموزش مجازی درشهرستان مطلوب بود و نگرانی اولیا در رابطه با کیفیت تدریس دروس در شبکه مجازی شاد با تولید محتوای الکترونیکی با کیفیت این مهم حل خواهد شد.
وی افزود: شهرستان در مبحث کنکور نیز کارنامه قابل قبولی دارد و برنامه ریزی جهت اجرای با کیفت پروژه مهر 99 تا 25 مرداد حتما صورت خواهد گرفت.
وی همچنین گفت: طرح مشارکت آجر به آجر طرح بسیار خوبی است که با مشارکت خیرین ، این امر در حوزه مدرسه سازی باید ساماندهی این مجمع صورت بگیرد و اساسنامه آن تنظیم خواهد شد.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان تصریح کرد: بیشترین مشکل شهرستان در خصوص فضاهای آموزشی متوجه شهر بندرترکمن است که در این خصوص راه آهن سابق براین مدرسه ای را به آموزش و پرورش اختصاص داده بود که به لحاظ فرسایش و فرسودگی قابل استفاده نیست اما با با رایزنی با مدیر کل راه آهن شمال شرق کشور، تلاش می کنیم مدرسه را احیاء کنیم و سندش را هم به آموزش و پرورش انتقال دهیم.
سید خلیل حسینی معاون پرورشی اداره کل استان نیز در این جلسه با اشاره به طرح غنی سازی اوقات فراغت که بطور همزمان در سراسر کشور در روز سه شنبه 17 تیر افتتاح خواهد شد؛ گفت: با اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت اگر تربیت صحیح اتفاق بیفتد، قطعا باعث کاهش آسیبهای اجتماعی و هم چنین بهبود کیفیت آموزش خواهد شد.
در ادامه شاهکوه محلی معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس به تبیین و تشریح طرح تحولی توسعه مشارکت های مردمی( آجر به آجر) با 5 محور فرهنگ  مدرسه سازی و ثبت در سامانه مهر مدارس ، جلب مشارکت سازمانهای دولتی و خصوصی بخوص اصناف ، جلب حمایت های ایرانیان خارج از کشور ، ایجاد شبکه داوطلبان  مدرسه ساز ، وحفظ و توسعه شبکه خیرین و کسانی که قبلا مدرسه ساخته اند  پرداخته و چند نمونه از ظرفیت های بالقوه شهرستان پیشنهاد داده شد.

وضعیت آموزش مجازی در شهرستان مطلوب بود

 

وضعیت آموزش مجازی در شهرستان مطلوب بود

 

وضعیت آموزش مجازی در شهرستان مطلوب بود

 

وضعیت آموزش مجازی در شهرستان مطلوب بود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 260
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4201

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 29
بازدید ماه:236
بازدید سال:13281
بازدید کل:2173792