عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » در حیات دیگران زنده ماندن مهم است

فرماندار شهرستان بندرترکمن در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه

در حیات دیگران زنده ماندن مهم است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

در حیات دیگران زنده ماندن مهم است

  فرماندار شهرستان بندرترکمن در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گفت: در حیات دیگران زنده ماندن مهم است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار در این مراسم که با حضور جانشین فرمانده سپاه نینوا استان ، ائمه جمعه و علمای شهرستان پیش از ظهرروز پنجشنبه 19 تیرماه در سالن ارشاد اسلامی برگزار شد؛ اظهار کرد: هر مدیری در مدت خدمت خود اقدامات موثر و مثمرثمری ارائه کند تا سال ها در حیات دیگران زنده می ماند. به مثابه کسانی که در تاریخ با نیکوکاری و خدمتگزاری صادقانه به مردم، در فکر و ذهن و حیات آن ها ماندگار می شوند، سرهنگ جعفریان نیز در حیات دیگران بویژه شهروندان بندرترکمن به لحاظ خدماتی که ارائه کرد زنده خواهد ماند.
وی فرمانده سپاه را نقطه قوتی برای شهرستان دانست و گفت: سرهنگ جعفریان در بحران های مختلف به عنوان یک مدیر قوی و عضو موثر شورای تامین شهرستان و یک مدیر جامع نگر خدمت صادقانه و بی منتی در جای جای شهرستان ارائه کرد.
فرماندار در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از خدمات شایسته فرمانده سپاه شهرستان در بحران های مختلف از جمله سیل، آنفلوانزا و کرونا و .. ، طرح تعمیر و نوسازی صد مسکن اقشار نیازمند شهرستان با همکاری مدیران شهرستان، تامین ماسک و گان برای پرسنل بهداشت و درمان و مردم نیازمند، تهیه سبدهای کالا در راستای اجرای طرح مواسات را از جمله اقدامات وی نام برد.
 در ادامه سید موسی حسینی جانشین سپاه نینوا استان در این مراسم گفت: شهرستان بندرترکمن در حوزه وحدت شهرستان ویژه ای است. دشمن از هیچ تلاشی برای ایجاد تفرقه و تبدیل کشور انقلابی ما به یک کشور اقماری و تحت سلطه دریغ نمی کند.
وی اشتباه محاسباتی مسئولین در جایگزینی همزیستی مسالمت آمیز با ابرقدرتها با فرهنگ مقاومت ‌و ایستادگی کشور، نفوذ دشمن در حاکمیت ها، جنگ اطلاعاتی و فرهنگی بخصوص در حوزه فضای مجازی برای تغییر نگرش را از عوامل تبدیل کشور انقلابی به کشور اقماری و تحت سلطه برشمرد و گفت: گوش به فرمان ولی امر مسلمین و اطاعت محض از ایشان و حفظ وحدت راهکارهای جلوگیری از این امر هستند.
گفتنی است در این مراسم طی حکمی ، سرهنگ مظفر ممشلی به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان بندرترکمن معارفه و از زحمات سرهنگ جواد جعفریان فرمانده سابق سپاه این شهرستان تقدیر و تشکر و برای فرمانده جدید آرزوی توفیق شد.
 
پیش از این سرهنگ مظفر ممشلی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان گمیشان مشغول به فعالیت بود.

در حیات دیگران زنده ماندن مهم است

 

در حیات دیگران زنده ماندن مهم است

 

در حیات دیگران زنده ماندن مهم است

 

در حیات دیگران زنده ماندن مهم است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 280
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4206

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:913
بازدید سال:13958
بازدید کل:2174469