عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک سرپرست فرمانداری به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان


پیام تبریک سرپرست فرمانداری به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان

 سیدصادق شیرنگی سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن طی پیامی عید سعید قربان را به همه مسلمانان جهان، ایران اسلامی و مردم شهرستان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ متن پیام به شرح زیر است:
"بسمه تعالی
عید قربان، روز ثبوت و اثبات عشق و تسلیم است؛ روزی که انسان در برابر معشوق، هیچ بودن همه چیز را می‌پذیرد، خود و همه چیز را فدای او می‌کند و تعبد را که نتیجه عرفان، شهود و دیدن یار است، به معرض دید می‌گذارد. عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است که به قرب الهی رسیده اند. عید بر آمدن روزی نو و انسانی بهتر است.
عید قربان، یادآور زیباترین اطاعت بنده از خداوند بلند مرتبه ای است که در پس هر فرمان، نکته تربیتی نهفته است. نکته عید قربان هم خضوع و تسلیم در مقابل پروردگار عالم است. آنجا که در عرفات به شناخت می رسد و در مشعر به شعور الهی و در منا، رهایی از تعلقات دنیوی و رسیدن به عشق و قرب الهی را آرزو می کند.
عید سعید قربان، جشن شکوفایی ایمان و یقین را به مسلمانان آزاده جهان، هموطنان عزیز و مردم شریف و متدین شهرستان ترکمن تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
 امید است در عرفه با زدودن زنگار معصیت از قلب هایمان و در قربان با قربانی کردن همه نفسانیات و منیّات و تعلقات دنیوی، سر تسلیم در مقابل عزم و اراده الهی فرود آوریم و با اخلاص تمام، در کسب توفیقات الهی موفق و مؤید باشیم.
در پایان ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی پرسنل بهداشت و درمان شهرستان و همراهی مردم فهیم شهرستان در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، از همگان خواستارم در جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، در این ایام از تجمع و رفت و آمدهای غیرضرور پرهیز و صله رحم تلفنی انجام دهند تا ان شاا.. به یاری خداوند متعال این بیماری کنترل و ریشه کن شود و شاهد مرگ و میر عزیزانمان نباشیم.
 
سیدصادق شیرنگی
سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن"
 
 
 
 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 342
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4237

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 186
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3587
بازدید سال:3587
بازدید کل:2164098