عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان ترکمن برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان ترکمن صبح روز چهارشنبه دوم مهر با حضور سرپرست فرمانداری و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن، سیدصادق شیرنگی سرپرست فرمانداری ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خصوص عمامه گذاری در حوزه های علمیه اظهار کرد: طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا استان، حوزه های علمیه ای که مراسم عمامه گذاری دارند با رعایت شیوه نلمه های بهداشتی و عدم تهیه و سرو غذا، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و حداقل ظرفیت نسبت به این موضوع اقدام کنند.
وی در خصوص جشن های قرآنی افزود: همچون مراسم عمامه گذاری، جشن های قرآنی نیز با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.
شیرنگی با اشاره به موضوع بازگشایی مدارس تصریح کرد: همانطور که همه مردم عزیز استان در جریان هستند، بازگشایی مدارس همچون امور دیگر زیر سایه بیماری کرونا اتفاق افتاد و البته این موضوع برای خانواده ها و جامعه به یک دغدغه و یک چالش تبدیل شد هرچند این امر تنها مختص کشور ما نبود کل دنیا با این موضوع درگیر هستند.آنچه که  در این زمینه از اهمیت خاصی برخوردار است بحث سلامت دانش آموزان است که بصورت زنجیروار به سلامت خانواده ها و آحاد افراد جامعه وصل می شود از طرف دیگر فعالیت های رورمره در حوزه های مختلف بایستی در جریان باشد ناچارا بایستی هم زیستی مسالمت آمیزی را در این زمینه ایجاد کنیم.
وی افزود: ما می توانیم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی با رعایت حداقل ها یعنی استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و سایر موارد خطر این ویروس را به حداقل برسانیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان در خصوص کیفیت آموزشی دانش آموزان در مدارس گفت: امروزه بسیاری از دست اندرکاران معتقدند تاثیری که حضور دانش آموز در کلاس و ارتباط چهره با چهره با معلم، قطعا بالاتر از آموزشی است که در فضای مجازی و نرم افزار شاد انجام می شود لذا بایستی تلاش کنیم هم کیفیت آموزشی را بالا ببریم و هم دغدغه خانواده ها را برطرف کنیم که  لازمه آن فرهنگسازی و آموزش و اطلاع رسانی به مردم است تا بتوانیم این پیچ سخت را هم در شرایط کنونی پشت سر بگذاریم.
 

 

 

 

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 244
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4409

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:929
بازدید سال:13974
بازدید کل:2174485