عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » گردشگری، بزرگترین مجموعه خدماتی جهان است

سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن،

گردشگری، بزرگترین مجموعه خدماتی جهان است

گردشگری، بزرگترین مجموعه خدماتی جهان است

سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن امروز در نشست با هنرمندان صنایع دستی شهرستان گفت: بزرگترین مجموعه خدماتی جهان بحث گردشگری است که روز به روز به دامنه و گستره آن افزوده می شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی سرپرست فرمانداری امروز دوشنبه ۷مهر در این نشست با اشاره به اهمیت بالای گردشگری اظهار کرد: ایجاد اشتغال پایدار، ارز آوری بالا، کمک به تولید ناخالص ملی از جمله مزایای توسعه صنعت گردشگری است و همین امر باعث گرایش بسیاری از کشورها خصوصا کشورهایی که فاقد منابع نفتی و زیرزمینی هستند، برای استفاده از این فرصت و ظرفیت شده است.
وی افزود: کشورهای نوظهور مانند سنگاپور، مالزی و .. گوی سبقت را از کشورهای دیگر ربوده اند و از قبل صنعت گردشگری متحول و در دنیا تبدیل به یک برند حوزه گردشگری شده اند.
شیرنگی با اشاره به تلفیق صنایع با گردشگری گفت: امروزه کسی نمی تواند منکر تاثیر صنایع دستی بر گردشگری شود چرا که همه کسانی که در صنعت گردشگری فعال هستند براین مهم صحه می گذارند.
‌وی با اشاره به این که شهرستان ترکمن یکی از مهمترین شهرستان ها در ورود و جذب گردشگری در سطح استان است، تصریح کرد: علیرغم حاشیه ای بودن شهرستان و فاصله ده کلیومتری از جاده ترانزیتی، به دلیل ظرفیت و پتانسیل های موجکد در شهرستان از توان جذب گردشگر بالایی برخوردار است.
وی پرورش ماهیان خاویاری و استخوانی و صنایع دستی را دو ظرفیت مهم شهرستان خواند و گفت از تلفیق این صنایع با صنعت گردشگری بخصوص صنایع دستی قالی، قالیچه، سوزن دوزی، پلاس و زیورآلات  ترکمن که زبانزد عام و خاص است بستر خوبی برای توسعه گردشگری در شهرستان است.
نماینده عالی دولت در شهرستان راه اندازی سایت فروش صنایع دستی در استان توسط شرکت نویدبخش استرآباد را فرصت خوبی برای صنعتگران دانست و برای استمرار فروش تولیدات بر تولیدات متناسب با فرهنگ بومی منطقه، بسته بندی کیفی و قابل اطمینان و کیفیت بالای تولیدات تاکید کرد.

گردشگری، بزرگترین مجموعه خدماتی جهان است

 

گردشگری، بزرگترین مجموعه خدماتی جهان است

 

گردشگری، بزرگترین مجموعه خدماتی جهان است

 

گردشگری، بزرگترین مجموعه خدماتی جهان است

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 232
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4427

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 333
بازدید دیروز: 249
بازدید ماه:791
بازدید سال:13836
بازدید کل:2174347