عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بازدید فرماندار از پروژه تعریض محور بندرترکمن به آق قلا

با حضور نماینده غرب استان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت گرفت؛

بازدید فرماندار از پروژه تعریض محور بندرترکمن به آق قلا

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 فرماندار شهرستان ترکمن به همراه نماینده غرب استان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه تعریض محور بندرترکمن به آق قلا بازدید میدانی کردند و در جریان روند پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار روز جمعه ۲۶ دی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: این پروژه تحت عنوان بهسازی محور کردکوی - بندر ترکمن - آق قلا با اعتبار  ۳۰۰ میلیارد ریال مصوب سال ۹۹ و طول کل محور ۵۴ کیلومتر شامل ۱-محور کردکوی به بندر ترکمن بطول ۱۰ کیلومتر و عرض۹متر که در مرحله انجام روکش آسفالت قرار دارد و ۲-محور کمربندی شرقی بندر ترکمن بطول ۹ کیلومتر که فعلا در برنامه اجرایی قرار ندارد و ۳-محور بندر ترکمن به آق قلا بطول ۳۵ کیلومتر.
وی افزود: در خصوص محور بندرترکمن به آق قلا مقرر شد  با اعتبار مذکور تعریض محور بعرض ۴/۵ متر و بطول ۱۷/۵کیلومتر  باند جنوبی از سمت بندر ترکمن به آق قلا توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اجرا شود. و تعریض ۱۷/۵ کیلومتر و عرض۴/۵متر از باند جنوبی و از سمت آق قلا به بندر ترکمن ، توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و از محل اعتبارات راهداری اجرا شد.
 وی ابراز امیدواری کرد در صورت مساعد بودن شرایط جوی روکش آسفالت محور کردکوی به بندر ترکمن طی دو هفته آینده به اتمام برسد و آماده بهره برداری گردد.
گفتنی است مقرر شد در صورت مساعد بودن شرایط جوی اداره کل راه و شهرسازی تا پایان سال جاری نسبت به زیرسازی و آسفالت بطول۳ کیلومتر و عرض ۴/۵ متر  از مسیر بندر ترکمن به آق قلا اقدام و آماده بهره برداری کند و اجرای مابقی مسیر تعهدی اداره کل راه و شهرسازی در مرحله برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار است.
همچنین مقرر شد بعد از آسفالت مسیر اصلی شهر سیجوال که در حال تعریض است، اداره راه و شهر سازی نسبت به احداث بلوار وسط جاده اقدام کند.

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 283
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4733

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:915
بازدید سال:13960
بازدید کل:2174471