عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » یکی از اساسی ترین مفاهیم مورد تاکید اسلام مشورت است

فرماندار ترکمن در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان؛

یکی از اساسی ترین مفاهیم مورد تاکید اسلام مشورت است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

فرماندار ترکمن در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: یکی از اساسی ترین مفاهیم مورد تاکید اسلام مشورت است که دارای معنای عمیق و کارایی است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سید صادق شیرنگی فرماندار در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در روز دوشنبه ۲۹ دی ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش با توجه به اهمیت موضوع مشورت اظهار کرد: توجه به این امر مهم در آموزش و پرورش با طیف وسیع مخاطبان و با توجه به اینکه یک نهاد فرهنگی بزرگ و حیاتی و فراگیر و نیز پایه و اساس توسعه است بسیار مهم است.
وی افزود: مشورت محدودیت نیست بلکه یک فرصت برای استفاده از نظر سایرین در جهت کاهش اشتباهات است و یقیناً با مشورت و شورا امورات در جریان صحیح و تعالی پیش می رود.
شیرنگی  اهداف این شورا را محقق ساختن مشارکت مردم، نظارت در امر آموزش و پرورش، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی، تسهیل در فعالیتهای اجرایی، تحقق عدالت آموزشی، تمرکززدایی در تصمیمات، توجه به مدرسه محوری و استفاده از منابع مالی غیردولتی با همکاری خیرین و اولیا دانست.
 نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: با توجه به اینکه هدف اصلی آموزش و پرورش توسعه پایدار و تعلیم و تربیت است بنابراین ضرورت دارد که این شورا تقویت شود.
 وی در خصوص توسعه پایدار گفت: توسعه پایدار یعنی تحول، تحولی که باید به دست دانش آموزان در جامعه ایجاد شود و آینده جامعه را بسازد بنابراین تقویت و تامین نیازهای آنها مهم است که این امر با کمک و همراهی شورای آموزش و پرورش محقق می شود.
مسعود ایمری مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش، گزارشی از مصوبات جلسات قبل شورای آموزش و پرورش شهرستان ارائه کرد و بر نقش کلیدی این شورا در حل مسائل و مشکلات آموزش و پرورش با همکاری سایر ادارات نهادهای خصوصی و اولیاء تاکید کرد.
گفتنی است تجاری سازی فضاهای مازاد آموزشی، بازگشایی مدارس، پویش مدرسه سازی طرح آجر به آجر و پویش تهیه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند از دیگر مباحث مطروحه در این جلسه بود.
 

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 249
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4737

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:913
بازدید سال:13958
بازدید کل:2174469