عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سیر شیوع ویروس کرونا در گلستان نزولی اما شکننده است

استاندار گلستان در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا؛

سیر شیوع ویروس کرونا در گلستان نزولی اما شکننده است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

سیر شیوع ویروس کرونا در گلستان نزولی اما شکننده است

  استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه اظهار کرد: سیر شیوع ویروس کرونا در گلستان نزولی اما شکننده است و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی همگان ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ترکمن به نقل از استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس روز شنبه 2 اسفند در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوای استان، دکتر فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی و دیگر اعضا، ضمن تقدیر از کادر درمانی، پزشکان و پرستاران و همراهی مردم و گرامیداشت شهدای راه سلامت در سالگرد شیوع این ویروس، تصریح کرد: خوشبختانه شاهد روند کاهشی ابتلا و بستری در سطح استان هستیم و 2 شهرستان گرگان و علی آباد کتول در وضعیت نارنجی هستند و شهرستان بندرگز که هفته قبل در وضعیت نارنجی بوده با کاهش بیمار روبرو شده و در وضعیت زرد قرار گرفت.
وی با اشاره به وضعیت دیگر شهرستان های گلستان، افزود: شهرستان های مراوه تپه، گالیکش، رامیان و گمیشان آبی و باقی شهرستان ها زرد هستند.
استاندار گلستان یادآور شد:در حال حاضر 347 بیمار در بیمارستان های گلستان بستری هستند که از این تعداد 63 بیمار در بخش icu  قرار دارند و 24 بیمار با استفاده از دستگاه ونتیلاتور به حیات خود ادامه می دهند و متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ نفر در سطح استان بر اثر ابتلا به کرونا فوت شده اند.
دکتر حق شناس از تمام مردم تقاضا کرد از تردد های غیرضروری پرهیز کنند و ادامه داد: ترددهای ضروری خودروها بر اساس تعامل پلیس راه و فرمانداری ها انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه بیماران استان طی هفته گذشته کاهش قابل ملاحظه ای داشته اند، گفت: اگر مراقبت و اجرای دستورالعمل های بهداشتی ادامه داشته باشد، پیک چهارم با حداقل مشکلات رد خواهد شد و امیدواریم نوروز خوبی در پیش داشته باشیم.
استاندار گلستان گفت: در حال حاضر برنامه ای برای تعطیلی بازارها اعلام نشده و در صورت ادامه سیر نزولی شیوع در استان، تعطیلی باز را در شب عید نخواهیم داشت.
دکتر حق شناس خاطر نشان کرد: تاکنون ۲۷۵ نفر ذیل دانشگاه علوم پزشکی واکسن زده اند و محموله دوم واکسن در راه است.
لازم به ذکر است در این جلسه دکتر فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گزارشی از آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در گلستان ارائه کرد و پیرامون آن تبادل نظر صورت گرفت.
 

سیر شیوع ویروس کرونا در گلستان نزولی اما شکننده است

 

سیر شیوع ویروس کرونا در گلستان نزولی اما شکننده است

 

سیر شیوع ویروس کرونا در گلستان نزولی اما شکننده است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 213
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4860

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 65
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:65
بازدید سال:13110
بازدید کل:2173621