عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست فرماندار ترکمن با کارکنان فرمانداری شهرستان


نشست فرماندار ترکمن با کارکنان فرمانداری شهرستان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 با توجه به در پیش رو بودن انتخابات و همچنین خطر موج چهارم کرونا؛ نشستی با حضور فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و کارکنان فرمانداری بعدازظهر روز یکشنبه ۳ اسفند در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار ضمن قدردانی از زحمات همکاران فرمانداری در ایام الله دهه فجر، با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: تنها وظیفه اجرایی وزارت کشور برگزاری انتخابات است بنابراین لازم با همدلی و همکاری همچون دوره های گذشته تلاش کنیم تا انتخاباتی صحیح و سالم و به دور از حاشیه در شهرستان برگزار کنیم.
وی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا گفت: شرایط در حال حاضر نسبت به سال گذشته بهتر و وضعیت پایدارتر. است و تجارب زیادی در راستای پیشگیری از این بیماری کسب کردیم. 
وی افزود: واکسن ساخته شده اثرگذار بوده و امیدواریم ماههای آینده بعد از عید نوروز واکسیناسیون عمومی انجام شود.
شیرنگی گفت: با توجه به احتمال موج چهارم کرونا و خطر شیوع کووید ۲۰ یا ویروس جهش یافته انگلیسی در راستای اجرای مصوبه اخیر ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، هر کدام از ما باید یک سفیر سلامت باشیم و مراقب خود و اطرافیانمان باشیم چرا که همه ما عضو یک خانواده هستیم و اگر یکی از ما مبتلا شود بقیه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان تاکید کرد: از پذیرفتن ارباب رجوع بدون ماسک در فرماندار اکیدا خودداری شود و در بحث خودحفاظتی تذکر داده شود.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه وارد فاز انتخابات می شویم تعداد نشست ها و جلسات طبعا بیشتر خواهد شد لذا با هماهنگی شبکه بهداشت و محیط زیست گندزدایی محیط فرمانداری در دستور کار قرار خواهد گرفت چرا که سلامت تک تک کارکنان برای ما مهم است.

 

 

 

 






بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 292
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4865

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 114
بازدید دیروز: 249
بازدید ماه:572
بازدید سال:13617
بازدید کل:2174128