عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » رعایت شیوه نامه های بهداشتی بطور دقیق و جدی در دستور کار قرار گیرد

فرماندار در نشست هم اندیشی جامعه اتحادیه اصناف شهرستان ترکمن تاکید کرد؛

رعایت شیوه نامه های بهداشتی بطور دقیق و جدی در دستور کار قرار گیرد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

رعایت شیوه نامه های بهداشتی بطور دقیق و جدی در دستور کار قرار گیرد

 فرماندار در نشست هم اندیشی جامعه اتحادیه اصناف شهرستان ترکمن در راستای پیشگیری از شیوه موج چهارم کرونا بر رعایت جدی و دقیق شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار بعدازظهر روز سه شنبه 5 اسفند در این جلسه اظهار کرد: تاکنون سه مرحله از شیوع ویروس کرونا را پشت سر گذاشتیم و تجربیات زیادی در این راستا کسب کردیم ولی در شرایط فعلی با توجه به جهش ویروس کرونا، ولی تاکنون موردی در استان و شهرستان ما گزارش نشده است.
وی افزود: به یاری خداوند متعال برخی شرکت های داروسازی در چندین کشور دنیا و در ایران واکسن را تولید کرده اند با این حال به دلیل خطر بالای ویروس جهش یافته به نام ویروس کرونای انگلیسی اقدامات پیشگیرانه و کنترل و نظارت در سطح شهرستان برای حفظ سلامت شهروندان در حال انجام است.
نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر عدم ساده انگاری این ویروس، تصریح کرد: در مراسمات عروسی و عزا که باعث تجمع مردم می شود بطور جدی پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک حتما رعایت شود هر یک از ما باید سفیر سلامت باشیم و فرهنگ استفاده از ماسک که کم هزینه ترین، موثرترین و پرکاربردترین شیوه است را ترویج دهیم.
وی گفت: محیط بازار محیط پرخطری است افراد مختلفی رفت و آمد می کنند  و در این رفت و آمدها و تجمع ها پروتکل های بهداشتی اگر رعایت نشود خطرآفرین خواهد بود.
شیرنگی افزود: مرحله اول تزریق واکسن در شهرستان برای پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره)در بخش کرونا انجام شد.
فرماندار با اشاره به موضوع انتخابات  گفت: در سال 1400  انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها را در پیش داریم که ثبت نام داوطلبین شورای شهر از 20 اسفند جاری آغاز و به مدت 7 روز ادامه دارد و ثبت نام داوطلبین شورای اسلامی روستاها از 16 فروردین 1400 به مدت 7 روز انجام خواهد شد.
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروز گفت: عید نوروز نزدیک است و از آنجا که بندرترکمن شهری توریستی و مسافرپذیر است ممکن است شاهد ورود مسافر باشیم.
وی افزود: در ایام نوروز دو سال اخیر به دلیل وقوع سیل و پس از آن شیوع کرونا اصناف نتوانستند فعالیت کنند و درآمدی داشته باشند و این برای ما آزاردهنده بود بنابراین تلاش می کنیم بازارها باشد اما انتظار داریم پروتکل های بهداشتی بطور جدی و دقیق رعایت شود و در این راستا از مسئولین اصناف خواست اطلاع رسانی لازم برای رعایت شیوه نامه ها و رعایت نکات صنفی از جمله درج قیمت و .. را به بازاریان انجام دهند.
وی همچنین در راستای اجرای طرح مغازه به مغازه برای کمک شب عید و تهیه سبدهای غذایی برای نیازمندان و قشر آسیب پذیر جامعه مطالبی را بیان کرد و خواستار همکاری اصناف در خصوص شد.

رعایت شیوه نامه های بهداشتی بطور دقیق و جدی در دستور کار قرار گیرد

 

رعایت شیوه نامه های بهداشتی بطور دقیق و جدی در دستور کار قرار گیرد

 

رعایت شیوه نامه های بهداشتی بطور دقیق و جدی در دستور کار قرار گیرد

 

رعایت شیوه نامه های بهداشتی بطور دقیق و جدی در دستور کار قرار گیرد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 239
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4874

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 184
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3585
بازدید سال:3585
بازدید کل:2164096