عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اولین جلسه داخلی کارکنان فرمانداری شهرستان ترکمن در سال 1400 برگزار شد


اولین جلسه داخلی کارکنان فرمانداری شهرستان ترکمن در سال 1400 برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 اولین جلسه داخلی کارکنان فرمانداری شهرستان ترکمن در سال 1400 برگزار شد

 اولین جلسه داخلی کارکنان فرمانداری شهرستان ترکمن در سال 1400 با حضور فرماندار، معاونین فرماندار و سایر کارکنان روز شنبه ۱۴ فروردین در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن، سیدصادق شیرنگی فرماندار ضمن تبریک نوروز ۱۴۰۰ و تقارن آن با اعیاد شعبانیه اظهار کرد: سال ۹۹ را با تمام سختی ها و مشکلات پشت سر گذاشتیم تحریم ها و فشارهای اقتصادی همراه با بیماری کرونا که یک چالش سلامت جدی را در جامعه ایجاد کرد و در همه حوزه ها بویژه اقتصاد و معیشت خانواده ها تاثیر گذاشت، اما ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی با صبوری و مقاومت این سال سخت را پشت سر گذاشتند.
وی افزود: سال جدید را در حالی آغاز می کنیم که چالش سلامت و شیوع ویروس کرونا همچنان در جامعه وجود دارد بنابراین لازم است سهل انگاری نکنیم و دستورالعمل های بهداشتی را با دقت رعایت کنیم تا به امید خدا واکسیناسیون عمومی تا پایان سال انجام شود و امنیت و سلامت جامعه حفظ شود.
فرماندار در خصوص موضوع انتخابات تصریح کرد: فرآیند ششم و هفتم انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و برنامه زمانبندی اجرا و هیئت اجرایی تشکیل و معتمدین هیئت اجرایی انتخاب شده اند همچنین ثبت نام شورای اسلامی شهر انجام و ثبت نام شورای اسلامی روستاها نیز از ۱۶ فروردین آغاز و به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت بررسی صلاحیت داوطلبین شوراهای شهر در هیات اجرایی انجام و پایان پذیرفت.
 وی با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات تاکید کرد: با همکاری و تعامل یکدیگر بایستی این رسالت ذاتی خود را به درستی انجام دهیم قطعاً فرمانداران و بخشداران به تنهایی از عهده برگزاری انتخابات بر نمی آیند بلکه برای بلند کردن این وزنه بزرگ هم کارشناسان فرمانداری و بخشداری ها و هم دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید کمک کنند تا کارنامه خوب و درخشانی در این زمینه حاصل شود.
شیرنگی ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد کارشناسان در حوزه‌های مختلف در سال گذشته افزود: اگر موفقیتی به دست آمد حاصل تلاش همه عزیزان بوده است و انشالله در سال جدید با همت مضاعف و جدیت بیشتر و تعامل و هم افزایی و وحدت بیشتر بتوانیم در راستای پیشبرد اهداف سیستم انجام وظیفه کنیم چراکه کار برای شخص نیست بلکه کار برای مردم است و ما به عنوان مستخدم دولت به مردم و دستگاه تعهد داریم و بایستی طبق رسالت و ماموریت خود انجام وظیفه کنیم.
 وی در پایان بر برنامه ریزی و سیاست گذاری در حوزه های مختلف تاکید کرد و خواستار انجام زمانبندی و اجرای برنامه ها و برگزاری جلسات در طول سال با یک نظم مشخص بر اساس برنامه‌ریزی شد تا شاهد عملکرد بالا در شهرستان باشیم.

 اولین جلسه داخلی کارکنان فرمانداری شهرستان ترکمن در سال 1400 برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 217
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4986

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:917
بازدید سال:13962
بازدید کل:2174473