عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان ترکمن به مناسبت عید سعید غدیر خم


پیام تبریک فرماندار شهرستان ترکمن به مناسبت عید سعید غدیر خم

  فرماندار شهرستان ترکمن با صدور پیامی فرا رسیدن عید غدیر خم،عید امامت و ولایت را تبریک گفت و از مردم خواست تا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، همچنان در مدیریت بحران کرونا همراهی کنند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مساله‌ی غدیر با این مضمون والا متعلق به همه‌ی مسلمانهاست، چون به معنای حاکمیت عدل، حاکمیت فضیلت و حاکمیت ولایت‌الله است.     مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)
غدیر، نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت خبر می‏دهد. غدیر، نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه‏ داران امامت است. آری، غدیر خم یک سرزمین نیست؛ چشمه‏ ای است که تا پایان هستی می‏ جوشد؛ کوثری است که فنا برنمی‏ دارد؛ و افقی است بی‏کرانه و خورشیدی است عالم تاب.
عيد سعيد غدير ، روزي است كه به فرمان خداوند منان طرح ادامه حكومت الهي بدست امامي عادل چون علي (ع) توسط خاتم المرسلين (ص) پي ريزي گرديد تا امت اسلام در پرتو انوار   پرفروغ ودرخشان ولايت راه را از بيراهه تميزداده و در اين مسير با هر گونه استبداد ، استثمار و بدعتها در ستيزند.
لذا اینجانب عید سعید غدیر خم، عید ولایت حضرت امیرالمومنین علی(ع) را به محضر یگانه وارث غدیر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العال) ، همه مسلمانان جهان خصوصا" عموم مردم شریف شهرستان ترکمن تبریک و تهنیت عرض نموده، پیروزی، بهروزی و سرافرازی همگان را از درگاه قادر متعال آرزومندم.
وی در پایان از شهروندان عزیز خواست با رعایت دستورالعمل ها و الزامات بهداشتی بویژه در مناسبت ها و عید سعید غدیرخم ، خدمتگزاران خود را در صیانت از سلامت، جان و معیشت جامعه یاری کنند.

 

سیدصادق شیرنگی

فرماندار شهرستان ترکمن


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 294
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5287

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 436
بازدید دیروز: 249
بازدید ماه:894
بازدید سال:13939
بازدید کل:2174450