عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته نیروی انتظامی شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته نیروی انتظامی شهرستان ترکمن برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در شهرستان ترکمن صبح امروز یکشنبه 28 شهریور با حضور فرماندار و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار ضمن گرامیداشت مناسبت های ایام شهادت شهید مدنی، امام‌حسن‌مجتبی (ع)، هفته دفاع مقدس و هفته نیروی انتظامی و پلیس تشکر از زحمات صادقانه و خالصانه این عزیزان اظهار کرد: ایران یک کشور کهن با سابقه تمدنی بسیار زیاد است که تحت عنوان امپراطوری ایران از آن یاد می‌شد و از قرن‌ها پیش دارای ساختار حکومتی که نشان از پیشرفت و تمدن این سرزمین کهن است. ساختار حکومتی که نظم و رفاه و آرامش و امنیت شهروندان خودش را به خوبی تامین و تضمین می‌کرد این یک واقعیت است که این عناصر بدون یک ساختار منظم و منسجم تامین نمی شود.
وی افزود: در گذشته پلیس شهری و ژاندارمری بودند که وظیفه حفاظت و امنیت از مرزها و روستاها را برعهده داشتند و از سال ۱۳۷۰ نیروی انتظامی از تلفیق شهربانی و ژاندارمری و کمیته انقلاب تشکیل و وظیفه برقراری امنیت داخلی و مرزها را برعهده گرفت.
شیرنگی گفت: بشر همیشه در طول تاریخ خواهان صلح و امنیت و آرامش بوده و است اما در مقابل همیشه انسان هایی بوده و هستند که به خاطر منافع شخصی به دنبال هنجارشکنی و بی احترامی به آداب و رسوم و سنن هستند و آرامش و امنیت روحی و روانی جامعه را با اقدامات خلاف خود از بین می‌برند و قانون را نقض می کنند لذا در چنین شرایطی برای تامین امنیت شهروندان یک نیروی مقتدر باید باشد چیزی که همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجودی آن تاکید دارند که با اقتدار در برابر اخلالگران ایستاده و نظم و امنیت را برقرار کنند.
وی گفت: قطعاً امنیت، اعتماد ، سلامت و پویایی و نشاط در جامعه ثمره حضور نیروی انتظامی در جامعه است که جا دارد از این عزیزان صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم.
   غبار روبی مزار شهدا، برگزاری مراسم صبحگاه با حضور یگان‌های مختلف و اعضا، تجلیل و دیدار با خانواده شهدا، عیادت از بیماران، دیدار چهره به چهره با مردم، بر پایی نمایشگاه مواد مخدر، بازدید از دانشگاه‌ها، دیدار با نخبگان و جلسه پرسش و پاسخ، کلاس های بصیرت افزایی و نصب بنر به مناسبت هفته نیروی انتظامی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این هفته می باشد.

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 191
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5372

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:29
بازدید سال:13074
بازدید کل:2173585