عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حل مشکل اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده

فرماندار ترکمن در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان خواستار شد؛

حل مشکل اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 فرماندار ترکمن در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور و رئیس بازرسی کل استان خواستار حل مشکل اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده با تمام محتویات با رعایت مسائل زیست محیطی در شهرستان شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سید صادق شیرنگی فرماندار روز پنجشنبه ۲۵ آذر در این جلسه با اشاره به اینکه طرح گردشگری جزیره آشوراده در دولت قبل و حدود ۸ سال قبل تصویب شد و و علیرغم سه مصوبه مهم کشوری کمیته ملی محیط زیست، کمیته ملی طبیعت‌گردی و سازمان تالاب های کشور اظهار کرد: این طرح قرار بود در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار در قالب سازه های سازگار با محیط زیست اجرا شود اما شورای معماری و شهرسازی از این سازه های اقامتی ایراد گرفت و خواستار حذف این سازه ها شد از آنجایی که حذف این سازه ها این طرح بزرگ را از هدف اولیه خود یعنی ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی شهرستان دور می‌کند خواستار کمک به اجرای این طرح با تمام محتویات آن هستیم.
وی علی رغم تاکید بر برخورد با مفسدان اقتصادی در جهت حمایت از مردم خواستار تسهیل روند پرداخت تسهیلات به مردم از سوی بانک ها شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به این‌که شهرستان ترکمن با جمعیتی حدود ۸۰ هزار نفر از تنوع قومیتی برخوردار است  افزود: علی رغم تنوع قومیتی در شهرستان به برکت وجود علما و روحانیون سال‌هاست که مردم شهرستان پس از پیروزی انقلاب در کمال آرامش صلح دوستی وحدت و انسجام بدون کوچکترین مشکلی زندگی می کنند و این وحدت و انسجام یکی از بزرگترین نعمت هاست.
وی ضمن تشکر از اعضای شورای تامین شهرستان گفت: شهرستان ترکمن یکی از شهرستانهایی است که آرامش و امنیت مردم با تعامل، همکاری و همراهی عزیزان در شهرستان رقم خورده است.
وی با اشاره به اینکه بازار بخشی از اقتصاد شهرستان است پایه و اساس اقتصاد شهرستان را دامپروری کشاورزی و صید و صیادی دانست.
شیرنگی در خصوص موضوع خلیج گرگان تصریح کرد مدتی است با پس روی آب خلیج، ارتباط خلیج گرگان با دریا قطع و نفس‌های آخر را می‌کشد و اگر علاج بخشی روی ندهد قطعا شاهد اتفاقات بد زیست محیطی و ریزگردها در استان خواهیم بود.
رفع مشکل آب شرب شهرستان، توسعه شهرک صنعتی با توجه به شعار سال، اختصاص تسهیلات برای رونق اقتصادی، مشکل اعتیاد طلاق بیکاری،ایجاد  مجتمع فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، تکمیل سالن ورزشی تختی اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه برای بانوان سرپرست خانوار، تقویت و توسعه تجهیزات بیمارستان، جمع آوری آب های سطحی شهر، احداث روگذر و زیرگذر در انتهای خیابان جمهوری برای کاهش ترافیک، تقویت اعتبار برای تقویت شبکه آب و برق شهرستان و غیره از دیگر موارد مطروحه توسط فرماندار در این جلسه بود.

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 245
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5539

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 186
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3587
بازدید سال:3587
بازدید کل:2164098