عضویت    ورود
ورود به سایت
» » پیام تبریک فرماندار ترکمن بمناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، حضرت امام خمینی (ره )، روز مادر و هفته بزرگداشت مقام زن


پیام تبریک فرماندار ترکمن بمناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، حضرت امام خمینی (ره )، روز مادر و هفته بزرگداشت مقام زن

مرجان نازقلچی فرماندار شهرستان ترکمن با صدور پیامی، فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روز مادر و هفته بزرگداشت مقام زن را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن، متن پیام بدین شرح است:

"بسمه تعالی

بیستم جمادی‌الثانی سالروز ولادت اسوه تقوی و معنويت «حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها» یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامي است. این بانوی بزرگ اسلام افتخاری برای تمام بانوان به شمار می آید تا با الگوگیری از شخصیت و سبک زندگی والا و الهی حضرت فاطمه زهرا(س) در تکامل و ارتقای شخصیت خود اقدام کنند.

امام خميني (ره) جايگاه اجتماعي و سياسي زنان در جامعه ايران اسلامي را با نگاه بلند دين مبين اسلام به زنان تغيير داد و عرصه هاي وسعي را فراهم ساخت و موجب شد تا بانوان ايران اسلامي با الهام از آموزه هاي فاطمي از يك بعد به عنوان محور تربيتي و مدير فرهنگي خانواده مطرح شده و از بعد ديگر حضور فعال و سرزنده اي را در عرصه هاي گوناگون سياسي، اجتماعي و فرهنگي داشته باشند.

شخصيت معنوي و خصلت هاي بي نظير حضرت فاطمه زهرا(س)، روز ميلاد ايشان را براي ما معني ديگري بخشيده و وظيفه همه ما است تا در اين روز مبارك ضمن تجليل از مقام مادر و زن از خصائص حضرت فاطمه (س) براي زندگي خود درس بگيريم.

اینجانب ضمن تبریک ولادت بابرکت دخت گرامی پیامبر اسلام(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) و تولد فرزند برومندش حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و روز مادر را به تمام جامعه بویژه بانوان شهرستان ترکمن تبریک و تهنیت می گویم.

مرجان نازقلچی

فرماندار شهرستان ترکمن"


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 5318
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 510

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  تیر 1403  »    >
شیدسچپج
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 362
بازدید دیروز: 99
بازدید ماه:4443
بازدید سال:34655
بازدید کل:2195166