عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اولین جلسه کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد


اولین جلسه کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اولین جلسه  کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ترکمن  برگزار شد

 اولین جلسه  کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ترکمن با حضور فیروزی فرماندار، معاون فرماندار و مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان روز چهارشنبه 25 اسفند 95 در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن تبریک ولادت حصرت فاطمه (س)  و با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: انتخابات ایران بازتاب گسترده ای در کل دنیا دارد و ایران به عنوان کشوری که مسائلش در دنیا مطرح است از حیث بین المللی انتخابات ایران از اهمیت بالایی برخوردار است بطوریکه دشمنان به دنبال زیر سوال بردن سلامت این رویداد مهم هستند لذا باید دقت کنیم بهانه دست کسی ندهیم و این وظیفه سنگین مسئولان وزارت کشور است که این امر مهم و خطیر را بنحو احسن انجام دهند.

وی افزود: ا انتخابات مسأله ای است که می تواند کشور را به آرامش یا چالش بکشاند لذا وزارت کشور به جد به دنبال این است که با کمترین مشکل انتخابات را برگزار کند. اگر بخواهیم انتخابات با کمترین چالش و مشکل امنیتی برگزار شود اولین موضوع اعتمادسازی است.

فیروزی اظهار داشت: انتخابات هم برای برگزار کنندگان هم برای ناظرین امری سنگین و دشوار و پر مسئولیت می باشد و اگر درست برگزار شود دوام و قوام نظام بیشتر می شود.

وی افزود: قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم است  و دشمنان ما همواره به دنبال این هستند که مردم را نسبت به نظام و انقلاب و آرمان های نظام جمهوری اسلامی دلسرد کنند و انتخابات بهترین جای نفوذ آن هاست.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) گفت: مردم خصوصا مرم طبقه محروم ولی نعمت ما هستند و در رویکردها مردم منطقه محروم باید ویژه مورد توجه قرار گیرند و بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد چرا که مردم اصلی ترین تکیه گاه انقلاب هستند.

فرماندار با توجه به نقش مهم روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی ها چشم بصیر ادارات هستند و انتظار داریم تلاش  کنند  مشارکت مردم را در برگزاری این امر مهم افزایش دهند.

اولین جلسه  کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ترکمن  برگزار شد

 

اولین جلسه  کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ترکمن  برگزار شد

 

اولین جلسه  کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ترکمن  برگزار شد

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 552
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1997

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:1410
بازدید سال:14455
بازدید کل:2174966