عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حضور فرماندار در نماز جمعه روستای پنج پیکر


حضور فرماندار در نماز جمعه روستای پنج پیکر

  عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن با توجه به نزدیک شدن به سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر ( 6 تیر ماه ) با حضور در میان نمازگزاران نماز جمعه روستای پنج پیکر از توابع بخش مرکزی شهرستان در خصوص موضوع مواد مخدر و اثرات سوء آن بر جامعه و خانواده و آسیب های اجتماعی به ایراد سخنرانی پرداخت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و ارزوی قبولی طاعات و عبادات خصوصا در شبهای مبارک قدر، اولین ضرر مواد مخدر را  بر جسم و نفس انسان دانست و گفت: اعتیاد به مواد مخدر نهایتاً باعث فروپاشی کانون خانواده و تاثیر منفی و شوم بر جامعه می باشد.
وی با اشاره به مافیای مواد مخدر اظهار داشت:  مافیای فروشندگان مواد مخدر با درآمد میلیاردی در جهت گسترش فساد در جامعه و نابودی نسل انسانها هستند.
فیروزی اظهار داشت: دشمنان انقلاب به ویژه آمریکان با گسترش اعتیاد و فساد در جامعه در جهت نابودی نسل جوان و نابودی هویت فرهنگ ایرانی  اسلامی هستند.
نماینده عالی دولت در شهرستان تاکید کرد:  از تمام ابزار در راستای آگاهسازی عمومی و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر از جمله تریبون نماز جمعه استفاده شود و جوانان ما باید اراده قوی داشته باشند.
وی بیکاری را از عوامل مهم در گرایش جوانان به مواد دانست و گفت: تمام مسئولان در راستای حمایت از جوانان و ایجاد اشتغالزایی تلاش کنند. ضمن اینکه جوانان نیز با ایجاد و تاسیس شرکت های تعاونی و استفاده از ظرفیت اعتبارات بانکی در راستای اشتغالزایی و درآمدزایی تلاش کنند.
وی افزود: در این راستا فرمانداری شهرستان نیز با استفاده از ظرفیت تمامی دستگاهها در راستای حمایت از جوانان و ایجاد شرکت های تعاونی اشتغالزایی تلاش می کند و آمادگی کامل در این زمینه را دارد.
وی در پایان سخنان خود از تمامی مردم شریف شهرستان خواست در راهپیمایی روز جهانی قدس با تأسی از فرمایشات امام راحل در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شرکت نمایند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 469
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2204

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 76
بازدید دیروز: 342
بازدید ماه:1328
بازدید سال:14373
بازدید کل:2174884