عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » همدلی اساس توسعه و پیشرفت است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن؛

همدلی اساس توسعه و پیشرفت است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

همدلی اساس توسعه و پیشرفت است

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور صبح امروز در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن که با حضور الیاس هیوه چی فرماندار، حسین پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، ائمه جمعه و سایر مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد گفت: همدلی اساس توسعه و پیشرفت است، ضربه ای که تفرقه می زند بقیه کمبود ها نمی زنند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن تبریک روز خبرنگار با اشاره به اهمیت وحدت گفت: همدلی و آرامش و وحدت رویه در منطقه  بسیار قوی است و لطف خدا و وحدت ملت عامل پایداری نظام جمهوری اسلامی است.
وی افزود: وقتی این همه ظرفیت در نقطه ای جمع می شود فقط همت، سعی، درایت و جهانی کار کردن را می طلبد، حمایت مرکز و بودجه فرع است هرجای کشور همت شکل گرفته مسائل حل شده و مشکلات کمتر شده است.
فتاح ضمن اعلام اینکه مسائل حوزه کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان گلستان نسبت به کشور کمتر می باشد و در شهرستان ترکمن این آمار پایین تر است از مردم شهرستان، علما و خیرین تشکر و قدردانی کرد و افزود: تجلی دین ما در کمک به نیازمندان است.
وی همچنین با بیان این که سال گذشته تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان ترکمن به مبلغ 3 میلیارد تومان بطور 100 درصد جذب شده است گفت: برای سال 97 میزان این اعتبارات بیش از 2 برابر و در نتیجه 6 میلیارد تومان تخصیص داده شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین در این جلسه اعلام کرد با حمایت مجلس و دولت، ظرفیت برای تحت پوشش قرارگرفتن همه افراد در نوبت فراهم شده و به لطف خداوند طی 3 ماه آینده با رعایت ضوابط بهزیستی و کمیته امداد آمار افراد پشت نوبت تحت پوشش قرار گرفتن به صفر می رسد.
وی همچنین از ساخت 1000 واحد مسکونی ظرف یک سال برای مددجویان امداد استان گلستان خبر داد و گفت: اعتبار لازم برای ساخت این واحدها طی تفاهم نامه استانداری و کمیته امداد تامین می شود و در خصوص تعمیرات مسکن مددجویان شهرستان نیز قول مساعد جهت حمایت داد.
وی با اشاره به آیه شریفه " وقفوهم انهم مسؤولون" گفت: در شرایط حساس کنونی کشور، هجمه دشمن و جنگ اقتصادی و تورم و ..  همه ما هم در این دنیا و هم در پیشگاه الهی مسئولیم و باید پاسخگو باشیم. ما معتمد مردم هستیم و مسئولیت امانتی است که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بر عهده ما گذاشته لذا بایستی به فکر مردم باشیم و اخلاق، منش و رفتار ساده ما مردم را آرام می کند.
 فتاح با بیان اینکه علی رغم امضای دور جدید تحریم ها توسط ترامپ، با تدابیر درست و نسخه انقلابی  و به لطف خدای بزرگ دشمن شکست خورده و بطور علنی و مخفی درخواست مذاکره با مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران را دارد گفت: دلیل شکست دشمن؛ رهبری عزیز، مردم بزرگوار، صحبت های قاطع ریاست جمهوری و همدلی و امیدواری و استحکام روحیه ملت ایران است و در واقع این پیروزی در تداوم همه پیروزی های نظام اسلامی است.
وی با اعلام اینکه استان گلستان رتبه برتر در جمع آوری زکات را در کشور به خود اختصاص داده است از مردم استان تشکر و قدردانی و گفت: ما باید به داد مردم برسیم ضعیف ترین اقشار جامعه افراد تحت پوشش بهزیستی و امداد می باشند که وفادارترین ها در نظام اسلامی هستند لذا با کمک مسئولین، علما، کمک های مردمی و انفاقات، صدقات و .. باید اینها را از گردنه شرایط سخت کنونی عبور دهیم و در عین حال حرمت و عزت مددجویان حفظ شود.

همدلی اساس توسعه و پیشرفت است

 

همدلی اساس توسعه و پیشرفت است

 

همدلی اساس توسعه و پیشرفت است

 

همدلی اساس توسعه و پیشرفت است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 393
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2959

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 342
بازدید ماه:1264
بازدید سال:14309
بازدید کل:2174820