عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس


پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

 الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان ترکمن طی پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ متن پیام به شرح زیر می باشد:
"بسمه تعالی
هفته دفاع مقدس، یادآور حادثه اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏ تر در سیر انقلاب ماست و هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.(مقام معظم رهبری)
حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى که قله‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.
 رزمندگان اسلام طی هشت سال تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجوديت ميهن عزيزمان در طبق اخلاص گذاشتند و در سايه رهبری مدبرانه بنيانگذار جمهوری اسلامی امام عظيم‌الشأن حماسه‌ای ماندگار را خلق كردند كه جهانيان را به تحير و تحسين واداشت.
امروز انتقال فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار رزمندگان اسلام به نسل‌های بعد از دفاع مقدس ضرورتی انکارناپذیر است. انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های دفاع مقدس به نسل های آینده کارآمد ترین و بهترین راه مقابله با تهدیدات دشمنان است، معرفی افتخارات دوران دفاع مقدس به عنوان نماد و الگوی مقاومت، ایثار و شهادت؛ تقویت فضای معنوی و اخلاقی جامعه است.
 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم شریف، ولایت مدار و انقلابی  شهرستان ترکمن تبریک عرض نموده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنان به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می نمایم.
امید است که همه ما با تأسی از مسیر پرافتخار شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس در راه تحقق کامل آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی گام برداریم. ا ز خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا و رهروی راه آن عزیزان را برای همگان مسئلت دارم.
الیاس هیوه چی
فرماندار شهرستان ترکمن"


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 431
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3058

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 103
بازدید دیروز: 342
بازدید ماه:1355
بازدید سال:14400
بازدید کل:2174911