عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هفته وحدت فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی است

فرماندار در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن:

هفته وحدت فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

هفته وحدت فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی است

 فرماندار شهرستان ترکمن در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان که صبح امروز چهارشنبه ۳۰ آبان با حضور دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: هفته وحدت فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام و هفته بسیج با اشاره به وحدت مثال زدنی ملت ایران گفت: وحدت و یکپارچگی و انسجام ملت ایران علیرغم ترفندهای دشمنان مثال زدنی و بی نظیر است و در این چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی باعث بی اثر شدن این ترفندها و هجمه ها شده است لذا هفته وحدت فرصتی است در راستای تقویت این وحدت و همدلی.
وی همچنین ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری تصریح کرد: بسیج یک لشکر بی انتها، یک گنج و پشتوانه مردمی است که باید قدر آنها را بدانیم.
وی در خصوص کتاب و کتابخوانی گفت: کتاب و کتابخوانی ابزار توسعه فرهنگی در جامعه است و با اشاره به سرانه پایین فعلی مطالعه افزود: برای تقویت و پشتیبانی از فرهنگ اصیل خود و ارتقاء آن و کاهش آسیب های اجتماعی، کتاب یکی از ابزارها و اهرم های مهمی است که بایستی در ترویج و تبلیغ آن در میان اقشار مختلف جامعه تلاش کنیم.
هیوه چی اظهار کرد: امروزه خارج از مرزها دشمن به طرق مختلف و در فضاهای مجازی و سایبری در راستای دور کردن ملت ما از فرهنگ اصیل خود تلاش می کند لذا نباید از کتابخوانی غفلت کنیم.
وی افزود: در همه مباحث از جمله ستاد تنظیم بازار در سطح جامعه به ارتقاء فرهنگی توجه کنیم، در تحریم ها و فشارهای اقتصادی شاهد هجمه مردم به بازار نخواهیم بود.
وی همچنین ضمن ابراز رضایتمندی از عملکرد ستاد تنظیم بازار شهرستان در چند ماه اخیر، بر ادامه روند بازرسی و رصد جدی هم در نقاط شهری و هم روستایی با همکاری بخشداران و دهیاران و شوراها تاکید کرد.
رئیس شورای اداری شهرستان در خصوص موضوع کشاورزی تصریح کرد: با برنامه ریزی شورای کشاورزی شهرستان، دغدغه کمبود بذور، کود و سوخت و .. مدیریت و رفع شد و در ادامه خواستار آگاه سازی کشاورزان از موضوع قاچاق سوخت شد.
وی در ادامه با اشاره به شعار سال"حمایت از کالای ایرانی" گفت: رویکرد ما باید این باشد که از مصرف کالاهای خارجی پرهیز کنیم و کالاهایی که از مرزها بدون کنترل و بطور قاچاق عرضه شده استفاده نکنیم.
فرماندار همچنین در خصوص برگزاری بیستمین مانور آمادگی در مقابل زلزله در ۷ آذر افزود: این مانور به منظور توسعه فرهنگی و آمادگی در مقابله با زلزله با شعار "مدرسه ایمن جامعه تاب آور" برگزار می شود.
وی همچنین تاکید کرد مدیران حفاطت و حراستهای لازم را در خصوص حفاظت از اموال دولتی انجام دهند.
نماینده عالی دولت در شهرستان ترکمن با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: از سال گذشته و خصوصا ابتدای امسال دشمن، فراخوان های گوناگون علیه نظام جمهوری اسلامی ایران منتشر کرده اما به لحاظ هوشمندی و آگاهی و بصیرت مردم نتوانست و نخواهد توانست راه به جایی ببرد و در این خصوص از همه مدیران دستگاهها خواست برای مقابله با این ترفندها با جامعه هدف خود ارتباط بیشتری برقرار و انها را توجیه کنند.
وی افزود: داعیه ما خدمت است لذا تلاش کنیم با شنیدن مشکلات مردم و تلاش در جهت رفع آنها، رضایتمندی مردم حاصل شود تا با هوشیاری و هوشمندی و افتخار به گذشته و امیده به آینده به مردم امید دهیم.
ابراهیم دشتیان دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در این جلسه با اشاره به شکل گیری ستاد قاچاق کالا و ارز کشور به فرمان رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۸۱ تحت نظر رئیس محترم جمهور گفت: این ستاد نقش راهبردی سیاست گذاری و برنامه ریزی دارد و مهمترین هدف آن پیشگیری و سپس مبارزه و مقابله با پدیده قاچاق کالا و ارز می باشد.
وی با اشاره به راه اندازی سامانه جامع تجارت در کشور افزود: از طریق این سامانه هرگونه کالایی که از هر مرزی وارد کشود می شود با کد پیگیری مختص تحت رصد قرار می گیرد.
وی با اشاره به اهمیت نقش فرهنگ در جلوگیری از بروز این پدیده گفت: اگر فرهنگ استفاده مردم طوری باشد که از کالای قاچاق استفاده نکنند و توجیه شوند که با مصرف کالای خارجی قاچاق به تولید داخلی و اشتغال لطمه وارد می شود شاهد کاهش آمار و ارقام در این زمینه خواهیم بود.

هفته وحدت فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی است

 

هفته وحدت فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی است

 

هفته وحدت فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی است

 

هفته وحدت فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی است

 

هفته وحدت فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی است

 

هفته وحدت فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی است

 


 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 568
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3155

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:1404
بازدید سال:14449
بازدید کل:2174960