عضویت    ورود
ورود به سایت
» » دیدار استاندار با دست اندرکاران برگزاری انتخابات شهرستان ترکمن


دیدار استاندار با دست اندرکاران برگزاری انتخابات شهرستان ترکمن

دیدار استاندار با دست اندرکاران برگزاری انتخابات شهرستان ترکمن

استاندار گلستان به همراه معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل روابط عمومی و مدیرکل حراست استانداری با حضور در فرمانداری ترکمن با اعضای هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی و کمیته های ستاد انتخابات حوزه انتخابیه ترکمن دیدار کرد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ترکمن، دکتر حسن صادقلو در این دیدار اظهار کرد: انتخابات مظهر اقتدار و حیثیت نظام اسلامی بوده و تاثیرات آن در شعاع زمانی و مکانی نافذ است، لذا دنیا، منطقه و مردم ما به آن توجه خاص دارند.

استاندار گلستان امر انتخابات را همانند راهپیمایی حماسی یوم الله 22 بهمن دارای تاثیرات بین المللی توصیف کرد و گفت: انتخابات اعتبار نظام اسلامی ایران است و از این منظر فعالیت در آن نتنها امری حاکمیتی، بلکه قیامتی است.

استاندار گلستان ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه روزی مجریان و دست اندرکاران انتخابات نکاتی را در خصوص انتخابات متذکر شد و تاکید کرد: باید مهم ترین و بزرگترین رویکرد ستاد انتخابات، اخلاق انتخاباتی باشد. شاخصه در این حوزه ‌رعایت اصل بی طرفی مجریان امر انتخابات است، هر کدام از ما ممکن است تعلق به جناح یا جریان سیاسی خاصی داشته باشیم، در این چند روز به هیچ عنوان حق نداریم غیر از روحیه بی طرفی، عملکرد دیگری داشته باشیم، چرا که این ستاد مأمن و مورد اعتماد مردم است.

دکتر صادقلو انتخابات را مظهر اقتدار سیاسی جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی دانست و گفت: نامزدهای انتخاباتی در رفتارشان سلبی عمل نکنند و سعی کنند اقدامشان به مسیر ایجابی و اثبات خود باشد.

مقام عالی استان به نقش فرمانداران در فرماندهی انتخابات پرداخت و اظهار داشت: فرماندهی اجرایی انتخابات بر عهده فرمانداران است که فصل الخطاب خواهند بود و به طبع آن نیز در پای صندوق های اخذ رای نیز مجری اصلی نمایندگان فرمانداراند که نقش آفرین اصلی در حوزه های انتخابیه اند و باید سعی کنند تا کرسی آرامش باشند و این صعه صدر را در این چند روز باقی مانده داشته باشند که صعه صدر جوهره آرامش است.

ایشان در ادامه به بازرسی انتخابات پرداخت و گفت: بازرسی وجه قانونی انتخابات است و بازرسان مسئولیت رصد فرایند انتخابات بدون دخالت در این امر است که تصدیق درستی انتخابات را برعهده دارند.

دکتر صادقلو مسئولیت مستقیم امنیت را بر عهده نیروی انتظامی دانست و از تعامل خوب هیات اجرایی، نظارت و بازرسی تجلیل کرد و گفت: مسئول مستقیم تامین امنیت انتخابات و صندوق های اخذ رای برعهده نیروی انتظامی است و بقیه نیروها باید پیرامونی باشند.

استاندار گلستان در ادامه به حوزه مجازی و دامنه گسترده آن پرداخت و گفت: حوزه مجازی در رصد کردن مسایل بسیار با اهمیت است و یک بخش بسیار مهم در این برهه زمانی است که باید مورد توجه عزیزان باشد.

همچنین در این دیدار معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز در این جلسه با اشاره به آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی، بیان کرد: 26 هزار نفر اعم از هیئت بازرسی، نظارت، اجرایی، حفاظت و نمایندگان کاندیدا در امر انتخابات گلستان فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مجلس خبرگان و شورای اسلامی ساعت 8 صبح روز 5 شنبه (6 اسفند) پایان می یابد، عنوان کرد: امسال 3 روز حماسی بزرگ داشتیم، که با فرجام برجام و راهپیمایی حماسی یوم الله 22 بهمن با پیروزی آغاز شد و با حضور حداکثری مردم در انتخابات 7 اسفند به اوج می رسد.

عیدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن همچنین از تدارک 56 صندوق برای جمع آوری آراء مردم این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد، 45 صندوق به حوزه بندرترکمن و بخش مرکزی، 11 صندوق به بخش سیجوال تعلق دارد. همچنین 7 صندوق سیار نیز روز هفتم اسفندماه مستقر خواهد شد.

فرماندار ترکمن در پایان خاطر نشان کرد: طی فرآیند انتخابات تاکید ما همواره بر اساس سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی رعایت اخلاق انتخاباتی و حضور گسترده در انتخابات است تا ان شاالله در روز 7 اسفند حماسه بزرگ دیگری به بار نشیند.

دیدار استاندار با دست اندرکاران برگزاری انتخابات شهرستان ترکمن


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 848
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1141

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 93
بازدید دیروز: 1238
بازدید ماه:5382
بازدید سال:18427
بازدید کل:2178938