عضویت    ورود
ورود به سایت
» » بندرترکمن، شهر زیبا و تاریخی برای مسافران نوروزی آغوش گشوده است

در افتتاحیه جشنواره بومی و محلی در محل شنای بندرترکمن مطرح شد:

بندرترکمن، شهر زیبا و تاریخی برای مسافران نوروزی آغوش گشوده است

بندرترکمن، شهر زیبا و تاریخی برای مسافران نوروزی آغوش گشوده است

جشنواره سنتی، بومی و محلی در محل شنای بندرترکمن با حضور جعفر یازرلو بازرس ستاد ساماندهی سواحل وزارت کشور، ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، علی نذیری مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، فائزه عبداللهی مدیرکل امور بانوان استانداری مرجان نازقلچی فرماندار شهرستان ترکمن، معاون فرماندار شهرستان ترکمن، بخشداران مرکزی و سیجوال، مدیران شهرستانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، نازقلچی ضمن خیرمقدم گویی به مهمانان و مسافرین نوروزی بندرترکمن بیان داشت: نوروز فاطمی، سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی در پناه خالق یکتای بی همتا را بر شما بزرگواران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

وی اضافه کرد: نوروز امسال تقارن با ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا (س) نشان دهنده ارادت ملت به خاندان پیامبر و دختر گرامی رسول اکرم (ص) بود و امید است سال جدید از برکات فاطمی سرشار و برخوردار باشد و یاد آن بزرگوار تاثیرات عمیق و ماندگار خود را در زندگی ما بگذارد.

فرماندار شهرستان ترکمن خاطرنشان ساخت: باتوجه به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با تقویت بیش از پیش روحیه وحدت، برادری و همدلی آغاز شد و انشالله این شعار دائمی خواهد ذشد میان دولت و مردم بعنوان صاحبان کشور و کسانی که همه اختیارات مسئولان با امضا و رای آنها شکل گرفته است.

مرجان نازقلچی گفت: باید همیشه همدلی و همزبانی باشد همه ما بایستی تلاش کنیم این شعار تنها روی کاغذ ها و تابلوها نماند بلکه باید بر دلهای ما حاکم شود و همه تلاش ها برای تحقق عینی آن متمرکز شود.

وی خطاب به گردشگران نوروزی اظهار داشت: از ماهها قبل هماهنگی های لازم برای رفاه و آسایش گردشگران و مسافران نوروزیاز ظرفیت های بندرترکمن در فرمانداری ایجاد و با تشکیل کمیته های 12گانه طی جلسات متوالی و برنامه ریزیها دستورالعملها تدوین و به دستگاه های مربوطه ابلاغ شده است.

فرماندار تصریح کرد: بندرترکمن بعنوان شهری مهم و تاریخی در استان گلستان که بسمت زیبایی خیز برداشته است. در این نوروز نیز آغوش خود را بروی هموطنان و ایرانیان عزیز می گشاید تا مسافران عظمت و زیبایی های ساحل بندرترکمن و جزیره آشوراده را از نزدیک لمس کنند.

 

بندرترکمن، شهری با ظرفیت گردشگری بالا

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان نیز در این مراسم افتتاحیه گفت: استان ما از جمله استانهایی است که دارای ظرفیت گردشگری بی نظیری می باشد از این جهت که جزو تنها استانی در کشور هستیم که دارای اقلیم های مختلف بصورت همزمان هستیم.

ابراهیم کریمی افزود: این استان با چشم اندازهای بسیار زیبا و مناسب دریا، کوه، دشت، جنگل و صحرا بصورت یکجا می باشد.

وی خاطرنشان ساخت: بندرترکمن از جمله شهرهای دارای ظرفیت گردشگری بالا می باشد که این شهر را نسبت به شهرستانهای دیگر ممتاز کرده است.

کریمی گفت: انشالله تلاش خواهیم کرد با همت مسئولان استانی و مدیران شهرستانی شهرستان ترکمن را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

بندرترکمن، شهر زیبا و تاریخی برای مسافران نوروزی آغوش گشوده است

 

بندرترکمن، شهر زیبا و تاریخی برای مسافران نوروزی آغوش گشوده است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1271
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 488

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 240
بازدید دیروز: 361
بازدید ماه:3963
بازدید سال:17008
بازدید کل:2177519