عضویت    ورود
ورود به سایت
» » اطمینان می دهم که حتی یک رأی مردم جابه جا نخواهد شد

معاون استاندار در نشست با اصحاب رسانه:

اطمینان می دهم که حتی یک رأی مردم جابه جا نخواهد شد

اطمینان می دهم که حتی یک رأی مردم جابه جا نخواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بنده تجربه برگزاری بالغ بر 20 انتخابات را دارم و تمامی روزنه های موجود را می شناسم، از اینرو به مردم شریف استان، روحانیت معزز، کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و تمامی گروهها و تشکل های سیاسی، اطمینان می دهم، به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد حتی یک رأی مردم جابه جا شود.

"علی اصغر طهماسبی" پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، خاطرنشان کرد: تمامی هم و غم اعضای ستاد انتخابات استان، برگزاری یک انتخابات سالم و پر شور و نشاط با حضور حداکثری مردم است و تأکید می کنم هر کاندیدایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرد و صلاحیتش مورد تأیید مراجع ذیصلاح قرار گرفت، برای ما محترم است و از آراء آنها به مانند ناموس خودمان حفاظت و صیانت خواهیم کرد.

وی با اشاره به فعالیتهای زودرس تبلیغاتی برخی کاندیداهای احتمالی گفت: به هر حال برخی از مسائل اجتناب ناپذیر است و جلوی شور و نشاط انتخاباتی را هم نباید گرفت اما در صورت مشاهده هرگونه تخلفی نظیر استفاده از امکانات دولتی و دستگاهی توسط افراد یا گروههای خاص و یا عبور از خطوط قرمز نظام در سخنرانی ها، متخلفین قطعاً با برخورد قانونی ما مواجه خواهند شد.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه گفت: نحوه برگزاری انتخابات تا این لحظه به شکل گذشته است و طبق برآوردهای وزارت کشور، برگزاری انتخابات الکترونیک هزینه ای بالغ بر 200 میلیارد تومان دارد که در صورت تأمین اعتبارات لازم به دلیل بالا رفتن سطح کیفی، انتخابات بصورت الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان گلستان در زمینه شعور سیاسی، در سطح بسیار بالایی قرار دارد، افزود: سال گذشته قریب به 90 سخنران کشوری به استان گلستان آمده و بدون هیچ مشکلی به ایراد سخنرانی پرداختند حال آنکه در برخی استانهای کشور شاهد برخورد فیزیکی با همین افراد و یا جلوگیری و ممانعت از ورود آنها به استان دعوت شده بودیم، که این مهم نشاندهنده فضای باز  و درک بالای سیاسی استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، تصریح کرد: بحمد الله امروز این بلوغ سیاسی با قانونمندی تشکلها و گروهها بوجود آمده و در رنکینگ سیاسی وزارت کشور ، جزء 3 استان برتر هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آمار بالای برخی از آسیبهای اجتماعی در استان گفت: متأسفانه در برخی از شهرستانهای استان آمار خودکشی بالاست و بیش از 50 درصد موارد اقدام به خودکشی توسط بانوان صورت می گیرد که فقر فرهنگی یکی از عوامل مهم آن است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: ما برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی برنامه های مدونی را در دست اجرا داریم، همچنین از آسیب شناسی و انجام کارهای مطالعاتی نیز غافل نبوده و برای جلوگیری از افزایش خشونت، اعتیاد، طلاق، خودکشی، حاشیه نشینی و ... از ظرفیت دانشگاهها و پایان نامه های دانشجویی استفاده می کنیم.

وی در ادامه حاشیه نشینی را بزرگترین آسیب اجتماعی قرن دانست که از دل آن اعتیاد، تکدی گری، جرائم اخلاقی و ... ظهور و بروز می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به برنامه های ساماندهی سواحل استان در سال 94 بیان کرد: طی 35 سال گذشته کل بودجه سواحل استان چیزی در حدود 36 میلیون تومان بوده که با پیگیری های بعمل آمده ما در سال گذشته 2 میلیارد تومان تخصیص اعتبار جهت ساماندهی سواحل استان داشتیم  که بخشی از این مبلغ صرف فعالیتهای فرهنگی در سواحل استان شده است.

طهماسبی در پایان گفت: استان گلستان در برخی از حوزه ها نظیر عمران، گردشگری و ... در حال توسعه است و در حوزه های سیاسی و اجتماعی به توسعه و بالندگی کافی رسیده است، و ما به همه هموطنان عزیز این نوید را می دهیم که در استان گلستان امنیت کافی برای سرمایه گذاری و گردشگری وجود دارد و ما با آغوش باز پذیرای هم وطنان عزیزمان هستیم.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1087
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 591

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 114
بازدید دیروز: 342
بازدید ماه:1366
بازدید سال:14411
بازدید کل:2174922