عضویت    ورود
ورود به سایت
» » دومین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد


دومین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، دومین جلسه شورای اداری شهرستان با حضور نازقلچی فرماندار، حجت الاسلام دکتر احمدی مسئول شورای هماهنگی استان، مدیران دستگاهها و نهادهای اداری و امام جمعه شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه نازقلچی ضمن تبریک  اعیاد شعبانیه، ولادت حضرت ولی عصر (عج) و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی  خرمشهر وتسلیت به مناسبت رحلت جانسوز بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گفت: در آستانه ایام مبارک شعبانیه و ولادت حضرت ولی عصر (عج) قرار داریم و از سوی دیگر مراسم رحلت امام (ره) را نیز خواهیم داشت که هرکدام  از این مراسمات از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار هستند ضمن اینکه جشنهای مربوط به ولادت ائمه معصوم را بر پا خواهیم کرد، یاد و خاطره امام شهیدان را نیز گرامی و زنده نگه خواهیم داشت. به همین مناسبت مراسمی به مناسبت ارتحال امام (ره) در مسجد حضرت امیر بندر ترکمن در مورخ 94/3/13 از ساعت 10 الی 12/5 برگزار خواهد شد که انشاا.. همه عزیزان در این مراسم شرکت خواهند کرد. ضمنا جشن میلاد حضرت ولی عصر (عج) در روز 12 و شب 13خرداد برگزار خواهد شد.

فرماندار ترکمن با اشاره به بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات نماد دموکراسی در جامعه بوده و از بارزترین فعالیتهای سیاسی می باشد. لذا حضور و مشارکت حداکثری مردم بزرگترین برگ پرونده نظام در مقابل توطئه های دشمنان می باشد. همه باید تلاش کنیم زمینه حضور گسترده و پرشور مردم را بخاطر استحکام نظام و انقلاب و آرمانهای ان فراهم کنیم.

وی با تاکید بر صیانت از حق وحقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان اظهار داشت: حق الناس بحث بسیار مهمی است که باید از ان صیانت شود هیچ مسئولی حق استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه هیچ یک از کاندیداها را ندارد.

همچنین در این جلسه، نازقلچی با اشاره به برداشت محصولات کشاورزی (گندم و جو) گفت: 230 هزار  هکتار اراضی زیر کشت در سطح شهرستان داریم و با هماهنگی های صورت گرفته با اداره غله استان و جهاد کشاورزی شهرستان از تاریخ 4/3/94 خرید محصولات شروع شده است.

وی ظرفیت مراکز خرید شهرستان را 94 هزار  تن اعلام کرد و از مسئولین مربوط ه خواست که کشاورزان را به سوی مراکز خرید هدایت کرده تا جلوی اقدامات دلالان گرفته شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان طی سخنانی گفت: در حوزه مدیریت نگاههای متفاوتی در زمینه قدرت وجود دارد: 1- قدرت از نگاه ماکیاولی ( به هرقیمت به قدرت رسیدن) 2- نگاه آنارشیستی (دولت گریز و قدرت ستیز) 3- قدرت با نگاه دموکراتیک و لیبرالیسم (عقلانیت  محور بدون نگرش به مذهب) 4- قدرت مبتنی بر نگرش وحی که پرچمدار آن انبیاء و اولیای الهی هستند.

احمدی اظهار داشت در راس این تئوری پردازان تئوری قدرت بر وحی حضرت امام خمینی قرار دارد. وی گفت: مدیریت امام خادم تربیت می کند. امام یک مثلث اندیشه دارد، او دارای یک فکر است. امام یک فیلسوف و فقیه و یک قهار به تمام معنا در همه این  زمینه ها بود.امام در حوزه مدیریت صاحب سبک است هرچند کتابی در تئوری مدیریت ندارد ولی غنی ترین صاحب سبک در این حوزه است و این موضوع قابل اثبات است.

وی افزود: امام در حوزه نگرش به مدیریت توحید مدار است یکی از اضلاع این مثلث توحیدمداری است. وی مشخصه های نگرش امام را چنین بیان کرد: 1-خداباوری 2- شریعت مداری 3- مدیریت مبتنی بر سیر و سلوک 3- اخلاق مداری

وی ادامه داد: انقلاب کردیم و پای آن نیز باید باشیم .لذا باید برای مردم کار کنیم. وی در پایان گفت: به هر میزان که برای مردم کار می کنیم سجده شکر بجا بیاوریم.

انجام اقدامات پیشگیرانه و لازم در خصوص مشکلات قطعی آب در فصل گرما از سوی ادارت برق و آب و فاضلاب شهری و روستایی، ملزم کردن کامیونداران به رفع نواقص کامیونها و درزگیر و کشیدن چادر بر روی کامیون جهت جلوگیری از هدررفتن گندم و جو درو شده، هدایت، نظارت و کنترل بر بازار محصولات کشاورزی خصوصا گندم و جو از سوی جهاد کشاورزی از مهمترین مصوبات جلسه فوق بود.

دومین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد

 

دومین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد

 

دومین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد

 

دومین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1302
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 593

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 114
بازدید دیروز: 342
بازدید ماه:1366
بازدید سال:14411
بازدید کل:2174922