عضویت    ورود
ورود به سایت
» » معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با کارشناسان فرمانداری ترکمن دیدار کرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با کارشناسان فرمانداری ترکمن دیدار کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با کارشناسان فرمانداری ترکمن دیدار کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به همراه مدیران کل این حوزه با کارشناسان فرمانداری ترکمن دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ترکمن، در این جلسه که نزدیک به 4 ساعت به طول انجامید کارشناسان فرمانداری ترکمن درخواستها، پیشنهادات و انتظارات خود را بیان نمودند و پس از آن مدیران کل حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی به بیان نظرات خود پرداختند.

طهماسبی در این جلسه گفت: کار کردن در مجموعه استانداری و فرمانداریهای تابعه با دشواریهایی همراه است که ما بابت همه زحمات و خدماتتان به شما خدا قوت می گوییم و انتظاری که از شما کارشناسان و کارکنان زحمتکش فرمانداریها داریم این است که تحت هر شرایطی به فکر مردم باشید و خدا را همواره ناظر بر اعمال خویش ببینید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تأکید کرد: خدمت به مردم از هر جهادی بالاتر است و این مردم که در هر شرایطی حامی و پشتیبان رهبری و نظام بوده اند، لایق بهترینها بوده و می باشند.

در این جلسه مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: توافق هسته ای پس از سالهای مدید، سرانجام با گفتمان اعتدال و عقلانیت به نتیجه رسید.

"سید علی میرباقری" در نشست با کارشناسان و کارکنان فرمانداری بندرترکمن، اظهار کرد: متأسفانه در گذشته سوء تدبیری وجود داشت و همان کسانی که دم از ارزشها می زدند ارزشهای دینی و اخلاقی را بدرستی نشناختند و امروز نیز که مذاکرات هسته ای پس از سالها به نتیجه رسیده و مردم خوشحال از نتیجه توافقات ایران و 1+5 هستند، دائما بر طبل مخالفت می کوبند.

وی ادامه داد: اینهایی که امروز می خواهند نتیجه توافقات را به کام مردم تلخ کنند همانهایی هستند که موفقیت دولت تدبیر و امید را هدف گرفته و هر طور شده می خواهند تا دولت، موفق نباشد و با تمام کارشکنی هایی که از زمان روی کار آمدن دولت دکتر روحانی کردند، مردم و مقام معظم رهبری همواره تیم مذاکره کننده هسته ای را مورد حمایت و عنایت خود قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: اینها نمیخواهند جریانی که امروز بر پایه اعتدال شکل گرفته، پا بگیرد، همان جریانی که برآمده از تفکر امام راحل است.

میرباقری خاطرنشان کرد: ما معتقدیم انتقاد باید وجود داشته باشد، انتقادی که سازنده باشد، باعث نشاط سیاسی شده وجامعه را به سمت و سوی بالندگی سوق خواهد داد، اما شاهدیم که در بحث مذاکرات انتقادهایی می شود که بعضاٌ از روی غرض ورزی های سیاسی و جناحی است و امیدواریم خداوند همه را به راه راست هدایت کند.     

وی تصریح کرد: موفقیت دولت تدبیر وامید در بحث مذاکرات در نتیجه مجاهدت سرداران عرصه دیپلماسی، درایت وحمایتهای رهبر معظم انقلاب و حمایتهای مردم عزیز حاصل شده و کار بسیار سنگین و دشواری بوده که در این بین تلاشهای تیم مذاکره کننده ما واقعاٌ ستودنی است.

 مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری افزود: امیدواریم با نتیجه حاصل از برداشته شدن تحریمها، مشکلات اقتصادی مردم که در نتیجه این تحریمهای ظالمانه بوجود آمده بود، به حداقل برسد و با درایتی که در دولت تدبیر و امید وجود دارد با وارد شدن مبالغ بلوکه شده که آزاد شده و وارد چرخه اقتصاد کشور خواهد شد، مشکلی در بحث تورم در جامعه به وجود نیاورد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در اسفندماه سال جاری گفت: رأی مردم حق الناس است وآنچه که برای ما از هر مسأله ای مهمتر میباشد این است که انتخابات در نهایت صحت و سلامت برگزار شده و رأی هیچ کسی به اشتباه خوانده یا نوشته نشود.

دبیر ستاد انتخابات استان در پایان خاطرنشان کرد: باید امانتدار خوبی برای رأی مردم باشیم ونتیجه آراء هر چه باشد، انتخاب مردم است و باید به آن احترام گذاشت.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با کارشناسان فرمانداری ترکمن دیدار کرد

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با کارشناسان فرمانداری ترکمن دیدار کرد

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با کارشناسان فرمانداری ترکمن دیدار کرد

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با کارشناسان فرمانداری ترکمن دیدار کرد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1031
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 721

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 193
بازدید دیروز: 361
بازدید ماه:3916
بازدید سال:16961
بازدید کل:2177472